Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '16

 
Kategori
Deneme
 

Demokrasi uğruna bazen karşı olduklarımızın da savunucusu olabiliriz

Demokrasi uğruna bazen karşı olduklarımızın da savunucusu olabiliriz
 

NAMAZ KILMAYANLARI SEVMİYORUM DESE SORUN YOKTU. DEMOKRASİDE BÖYLE BİR HAKKI VAR ÇÜNKÜ


IŞİD’i savunduğumu biliyorum ya ben! Hatta atsın silahı yine savunayım! Size zarar vermeyecekse insanların niyet, düşünce hatta eylemlerine karşı olamazsınız. Sorun inanç/düşünce değil bunu uygulama şekli. Dine karşı olanlara olumsuz düşünce de taşıyabilirler. Okuyanlar bilir Kerim Korkut Kürt Siyasi hareketine taraf ama PKK’ya şiddetle karşı. Keza silahlı mücadeleyi terk etsin THKP-C her türlü düşünce ve eyleminde serbest. Kedi kurban etmeyeceklerse “satanizm” buyursun…

Şiddet olmamak kaydıyla, ülkemdeki IŞİD’in insanlara zarar vermeyecek din adına yaptığı her türlü eylemi meşru sayarım. Benim derdim böyle şeyler için insanlar acı çekmesinler. Hatta uluslar arası meşruiyet çerçevesinde dünya Müslümanları bir ülke olarak yapılanabilirler de dedim.

Şu özgürlüğe bak Allah aşkına ya! Neden? E çözüm bu, başka yolu yok. Bugün dünyadaki savaşların nedeni sadece bu örgütler değil, insanların isteklerinin yerine getirilmesine engel olanlar. Kürtler özgürlük istiyor. Sen vermiyorsun. PKK dağa çıkıyor. Tamam, dağa çıkan PKK katil, özgürlük öyle istenmez çünkü. Sen de insanların özgürlüğünü vermiyorsun, konuşmuyorsun bile! Bir demokrasi yolu aç ya. Konuşulsun, tartışılsın. Yazık insanlar ölüyor! Geçen bir şehidimizin cenazesinde kendimi tutamadım ağladım ya!

Kandil cellatları insanlığın dışına çıkıyor, sen de demokrasinin dışına çıkıyorsun! Adam üfürükçüymüş de insanları kandırıyormuş, kanmasın! Böyle suç mu olur! Ben demokrasi kadar bu gerekçeyle mağdur edilenlerin de savunucusuyum.

Benim anlayışıma göre zorlama yoksa suç yoktur.”Bana yalan söyledi” inanma! Kerim Korkut’un tarzında Türkiye’de bir tek kişi yok. Aksilik bu ya kurtuluşumuz da buradan. Birisi kalkıp demiyor ki “Hey THKP-C gel bakalım, sen ne istiyorsun?” Dan dan, dun dun!

Legal deyince biraz duralım, sizin legalinizi ben biliyorum… Adam “namaz kılmayan insanları sevmiyorum” diyebilir. Sizin legaliniz “vatanımı milletimi seviyorum” Sevmiyorum dediği zaman illegal oluyor. Kafanızdaki kanunları değil demokrasinin kanunlarını uygulayın. Bu da bir nevi silahsız örgüt. Şu “koruma” anlayışından vazgeçin ya, rahat bırakın insanları.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..