Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Demokrasi ve Aşk

Evet bu yazımı aldığım bir yoruma itaf ederek yazıyorum. Arkadaşım Demokrasinin açılımını bana yaparmısın lütfen. Ben demokrasi karşıtı bir insan değilim. Kemalistim. Yüce önder ATATÜRK'ÜN yoktan var ettiği bu yüce TÜRK toplumunun bir ferdiyim. TÜRKLER'in Onur, gurur, mertlik, yiğitlik ve namus kavramları vardı. Onların şu an erkek ve kadın olarak anlamlarını unutmaya başladığımızı görüyorum

Demokratik bir Ülke olmamız ahlaki değerlerimizi yitirmemizi gerektirmez... Evladınız var mı bilmem ama ben bir anne olarak bu çöküşten rahatsızım. Yavrularımın bunları doğru olarak görmesinden korkuyorum. Çünkü çocuklarımız büyüklerini örnek alıyor. Onlarda medyayı takip ediyor. Benim oğlum 5 yaşında iken bana sorusu "Yasak aşk ve tecavüz ne demek? ''Diye sordu. Cevabım şöyle mi olmalı "Demokrasi oğlum" böyle mi cevap vermem gerekiyor? Demokrasi böyle yapın diyor mu demeliyim?

Demokrasi'nin olması güzel ama Demokrasi var diye isteyen her istediğini yapamaz. Benim bahsettiğim konu da hiç yapamaz. Yaparsa da gazete manşetlerine konu olur. Hiç gazetelerde okudunuz mu bu tür konularda "Bir başarıya daha imza atıldı" diye mi yazılıyor; yoksa "Bir aile dramı" diye mi yazılıyor?

Lütfen, Demokrasi bunu gerektiriyorsa kalsın istemiyorum. Ben temiz bir toplum istiyorum. Herkesin birbirine saygısı olmalı, Demokrasi böyle istiyor diye meydanda, onun karısı , bunun kocası farketmez diyerek istediği gibi at oynatamaz. Bu onun Demokratik değil Etik kurallarını bilmediğini gösterir. Saygılarımla

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..