Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '19

 
Kategori
Güncel
 

Demokrasi

Telefon çaldığında bahçedeydim. 'Güzel bir köşe bulayımda en boy resim çekeyim ' dedim.

' - Ne yapıyorsunuz, kızım ?

  - İyiyiyiz be abla.

 - Senin ki ne yapıyor ?

 -Ha o mu. Bahçede metresiyle beraber.

 - Tövbe tövbe. Ne diyorsun.

 - Ya açılıp saçılacak, sosyal medya şovu yapacakmıış.

 - Hah tamam. metresini de açtı.

 - Çabuk telefona ver şunu.

 - Efendim, abla.

 - Ne yapıyorsun ? Utanmadın mı açılıp saçılmaya. !

 - Niye ki. Sadece boy ölçümü yapıyorum. Bakalım hangimiz daha uzunuz.

 - Allahım, aklıma mukayet ol. Yanında mı ?

 - Eeevet, abla her erkeğin  bir tane vardır. Olmayan da mutlaka edinmeli. '

Adamlarda demokrasi var kardeşim. Adam metresinin resmini yayınlıyor. Biz bi resim çektiremiyoruz..

 

 
Toplam blog
: 129
: 98
Kayıt tarihi
: 09.09.08
 
 

Trabzon 1958 doğumluyum. Ankarada ikamet ediyorum. Bir kamu kurumunda memur olarak çalışıyorum. Y..