Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Demokratik leke

Demokratik leke
 

Seçimler geçeli kaç ay oldu fakat seçimin lekesi daha yeni çıktı elimden. Ne kadar yararlı, ne kadar ilkel bir yöntemdir tartışılabilir bir uygulama oy kullananların parmağına o iğrenç mürekkebi sürmek.

Demokrasi için uygulanan seçimlerde hiç de demokrasiye uymayan bir lekeyi aylarca taşıdım parmağımda. Buna sebep tabiî ki yine partizanlar, çıkar grupları, kendini bilmez saçma sapan insanlar. Onlar oyları çalmasınlar, değiştirmesinler diye böyle, ilkel bir uygulama yapılıyor. Bizde onların yüzünden aylarca damgalı dolaşıyoruz. İnsan hakları, özgürlükler, evrensel bildirgeler bu aylarca çıkmaz mürekkebi elimize sürmememiz için hiçbir şey yapamıyor mu? Ya da oyumu kullanırken bu saçma mürekkebi parmağıma damlatmalarına karşı çıksam oyumu kullanabilir miyim? Ya da polis nezaretinde salondan yaka paça çıkartılır mıyım?

Benim elimden aylar sonra çıktı bu leke, belki daha erken çıkanlar da vardır, belki de hala çıkmayanlar. Demokrasi için yapılan bir iş de sürülen bir leke bu kadar zor çıktı elimizde ve fakat Demokrasiye karşı işlenen cinayetlerden bulaşan kanlar ne çabukta çıkıyor katillerin elinden şaşmamak mümkün değil.

Hasan Tahsin, Abdi İpekçi, Ahmet Taner Kışlalı, Uğur Mumcu ve daha nicelerinin cinayetlerini işleyenler nerede, elleri pırıl pırıl aramızda dolaşıyorlar ne kan lekesi ne de bir kara! Lekeleri sürenlerde mi bir problem var yoksa lekeleri taşıyanlarda mı? Eğer maharet lekeleri taşıyanlarda ise ben çok beceriksizim bu konuda. Seçimlerde sürülen ufak bir mürekkep lekesini bunca ay çıkartamadığıma göre benden kesinlikle ve kesinlikle katil olmaz.

Ellerimdeki kan sanırım ömür boyu çıkmaz ve çok kısa bir sürede yakalanırdım. Yakalanırdım mecazi bir anlamda olabilir tabi! Kim yakalayacak ki beni zaten leke de benim olmazdı sanırım. Sadece lekeyi taşıyan ben olurdum. Asıl lekeyi sürenler zaten yakalamazlardı beni.

Lekesiz tertemiz bir Demokrasi dileğiyle.!

 
Toplam blog
: 99
: 2370
Kayıt tarihi
: 25.03.07
 
 

1977 yılında İstanbul'da doğdu, zamanının getirdiği bir çok avantajı değerlendirdi. Sokakta oynad..