Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '12

 
Kategori
Deneme
 

Denemeler, denemeler

Denemeler, denemeler
 

Ben bir yazardım dün gece. Bugün ise farklıyım; nasıl söyleyeyim sanki farklı bir insan! Hani bir rüya anlatsam uzaydan dünyaya cızcıbıldak düşsem denize. Yani çakılsam suya. Bilirsiniz kemiklerim parçalanır ya, acıyı hissetmemek için bilincimi kaybetsem ve uyandığımda komada olsam. Kısa bir süre içinde hayatım film şeridi gibi geçse ve gözlerimi açtığımda konuşamasam. Yaşamayı nasıl hayal ederim şayet makinaya bağlıysam. Konuşmak için ne kadar çabalasam nafile, nefes borumu makinaya bağlayarak tıkamışlar ve dolayısıyla sözlerimi yutmuşum. Çevremi gözlemliyorum hareketsiz, göz ucumla. Yoksa yeniden uyusam mı? Yoksa o zaman yeniden rüya görürsem ve hayatımı yeni baştan yaşarsam. Acaba neleri değiştirmek isterim? Belki de hiç bir şeyi yeniden değiştiremem. Ve rüyamdan yine uyanırım. Garip olan şu, ben  astronot değilim. Belki de size anlattıklarımın tümü de yalan. Öyle ki ben gerçekten YOKLUĞUM. Yokluktan kasıt VAROLMAMIŞLIK, yani hayal ürünü. Ya esahtan okuduklarınızı okumuyorsanız ve herşeyi ama herşeyi beyninizde yaratıyorsanız ya da onun gibi birşey olsa da kendinizi tanrı yerine koyarak belki de benim yaşamama cüret etseniz ve bu durumda kendinizi nasıl hissedersiniz? Korkmaz mısınız o zaman kendinizden? Yoksa talih kuşu başınıza konmuş misali bu durumu Milli Piyango kazancı gibi kabul edip kazandığınızı kimseye çaktırmadan harcamak ister misiniz hayatları, başkasının hayatlarını? Şimdi açıklıyorum doğru cevabı; sıkı durun! Açıklıyorum ki herşey yalan ama total yalan! Toplam kalite değil de kalitesizlik bütün bu anlattıklarım çünkü ben varolmamış bir benliğim. Allah’ın ruhuma üflediği hayatımı düşünsel boyutta yaşayabilecek kadar yetkin olmayan bir varlığım. Üzgünüm; sizleri külliyen kandırıyorum. Yıllardır bir gün bu adam birşeyler yumurtlayacak diye bekliyorsunuz ancak açıklanacak hiç bir şey yok bana ve BEN’e ait. Bugün son kez meraklandırıyorum sizi. Bunu, bitiş çizgisi için yazılmış kutup ayısı şarkısı olarak düşünün ve de benim bir penguen olduğumu...

Ben düşen bir astronot kesinlikle değilim, astrolog ise hiç değil! Ben sadece denemeleri olan, denemeleri yapan ve tecrübelenerek, öğrenerek yaşayan bir Adem oğluyum o kadar. Babam ismimi ANIL olarak denemiş ve ben bunu yazdıklarımda bazen değiştiriyorum. Ve bundan sonra sizler kesinlikle aptal olup benim kandırmalarıma gelmeyeceksiniz! Çünkü ben gerçekte bir astronot değilim!

Saygılarımla,

ANIL...

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..