Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Denemeler III

Bembeyaz aşk katili bir gecenin siyah teninde
Kapkara ve dimdik aşk mağduru güneşimin tam ortasında
Önce kokutuyor
Sonra duruluyorlar
Kemiriyor hamam böcekleri yine geçmişi.

Horozun çöplüğü yıldızlı, rengârenk
Işıl ışıl ve çok kalabalık hamamböceği elleri
Gece uyanınca en şişko olanı selam edip öyle geçiyor aralarından
Göbeği gemilere yelken açmış bir deniz kadar serin ve derin
Yüzüyor karın boşluğunda bir gemi
Yiyip bitiriyorlar her gece nerde gördülerse bir çulsuz geçmişi
Kemiriyor her biri tane tane her bir kişiyi.

Bir sabah uyandığım içim oyuk bir kabak ağacı gibi akıyor sarı sarı
Gece oluyor, nöbetteyim bu defa
Beni fark adince kaçıyor kaçabilen tertemiz bir hava bırakarak
Karşılaşıyorum onunla farkındayım zibidiyi
Koca bir şişman olmuş yemekten geçmişimi
Bıkmadan usanmadan budur onun işi
Elimde bir terlik beyninin patlattım şişkonun bir vuruşta
Saçıldı dört bir yana geçmişim beyninden
Beni görünce ve ölünce saldı neyi var neyi yoksa
Son kez osururken terliklendi beyni
Yapmamalıydı
Kokuttu her yeri.

İlahi hamam böceği..

 
Toplam blog
: 10
: 91
Kayıt tarihi
: 30.12.11
 
 

   İzmir'de doğdum,İzmir'de büyüdüm. Bülent Ecevit Üniversitesi Uygulamalı İngilizce ve Çevirmenl..