Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '12

 
Kategori
Deneme
 

Denemeye devam

Sevmeyi denedim olmadı… İnce eleyip sık dokuyanlardanım... Adım gevezeye çıktı... Nerde susup nerde konuşacağımı bilmeyen oldum… Çok sev dedi, sevdim hay Allah yine olmadı… Değil yüreğimde damarlarımdaki kana karıştırdım seni yine olmadı, aman Allahım olmadı… Olmamışlıklar aslında korumaktır ufak bir bulut seni takip eden koruyucundur yağmuruyla beraber tıpkı ..... gibi. Bazen cennet mi cehennem mi sunarlar sana bile bile cehennem dersin bu tıpkı…….gibi. Eyyy büyük Allahım niye bazılarının sadece etiyle kanı var ruhları yok? Allah der ki; ben ruhu yarattım kullanmak senindir eti de kanı da yaşaman için verdim. .O halde…? O halde yaşamaya devam, sevmeye devam, iyiliğe devam, DENEMEYE DEVAM!

FATME

 
Toplam blog
: 25
: 549
Kayıt tarihi
: 20.06.10
 
 

1975 yılında Almanya'da doğdum. Son 15 yıldır Türkiye' de yaşıyorum. Özel sektör çalışanıyım amatör ..