Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '09

     
    Kategori
    Eğitim
     

    Deney tahtası öğrenciler

    Evet; deney tahtası bizler... Ben 18 yaşında lise son öğrencisiyim ve lisenin dört yıllık olduğu sisteme rastgelen öğrencilerdenim.

    Bu başlığı seçtim çünkü her sene bu sistem olmadı hop diğer sistemi uygulayalım diye sistemin değişmesinden rahatsızlık duyanlardanım. Çünkü burda kaybeden sistemi uygulayan değil; sisteme uymek zorunda kalan öğrencilerdir. Liseler dört yıl olduda ne oldu? Bana göre en boş geçen senelerden biri oldu. Doğru bir şekilde uygulansaydı belki başarılı olunabilirdi; ama olmadı. Alt yapısı hazırlanmadan uygulanan bir sistem ne kadar başarılı olabilir ki? Bir çok öğrenci böyle düşünüyor; fakat kimse bir şey diyemiyor. Sesimizi duyuramıyoruz; ama her zaman kaybeden taraf deney tahtası niyetine kullanılan öğrenciler oluyor. Sadece şuan için konuşup, yazmıyorum. Bizden öncede böyleydi; galiba bundan sonra da böyle devam edilecek gibi görünüyor.

    Eğitim için ne zaman doğru çalışmalar yapılıp, alt yapı hazırlanırsa o zaman öğrencilerde deney tahtası olmaktan kurtulur.

    Eda Eroğlu

     
    Toplam blog
    : 1
    : 478
    Kayıt tarihi
    : 27.03.09
     
     

    1991 doğumluyum. Lise son ögrencisiyim. Öss'ye hazırlanıyorum. ..