Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '17

 
Kategori
Sivil Toplum Kuruluşları
 

Deneyimleri arttırmak güzel

Deneyimleri arttırmak güzel
 

Etkinlikten


Deneyimleri Arttırmak Güzel. Olabildiğince farklı Faaliyetlere katılmaya çalışıyorum. İzmir kent konseyi de bu deneyimlerimden biri. Önce engelli meclisine yürütmeye seçildim. Orada birçok faaliyete katıldım. Birçok arkadaşım oldu. Daha sonra İzmir kent konseyine yürütme kuruluna seçildim. Orada da birçok arkadaşım oldu. Bu arkadaşlarımdan’da çok şey öğrendim. Özelikle resim ödülü kazanan öğrencilere bende ödül vermiştim. Bunu unutmam mümkün değil. İzmir Büyükşehir Belediyesini zaman zaman eleştiriyorum. Bu deneyimleri onların sayesinde edindim. Şimdide teşekkür ediyorum. Şimdi engelli meclisi başkanımız görevden alındığı için engelli meclisi şu an faaliyet yürütemiyor. Ben şu an seçilmiş bir engelli meclisi yürütme kurulu üyesi olarak beni üzüyor. İzmir kent konseyi şöyle bir karar alacak. Biz İzmir kent konseyi olarak engelli meclisini olağan üstü genel kurula götürüyoruz diye bir karar alacak. Bu sene izmir'de engelliler haftası çok sönük geçti. İzmir Valisi ve Büyükşehir Belediye başkanlığı makam ziyaretleri olmadı. İzmir Valiliği Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı ve İzmir Büyükşehir ve İlçe Belediyelerinin dişe dokunur bir faaliyeti olmadı. En azından bir basın açıklaması olabilirdi. Siyasi Partilerimiz ve engelli derneklerimizde etkin bir faaliyet yürütemedi ve yürütemedik. Toplumda kamuoyu oluşturmayı ne yazık ki başaramadık. İzmir kent konseyi engelli meclisiyle ilgili sorunu çözmezse iyi niyetli olmadığı ortaya çıkacak.  Farklı deneyimlerimden biride İSTOK. Burada farklı dernek ve vakıflarımız var. İzmir sivil toplum platformundada farklı deneyimlerim oluyor. Her ay farklı bir yerde toplanıyoruz. Her ay yeni bir yer tanıyorum. Şunu demiyorum. Biri beni alsın ve götürsün. Hayır. Toplantının yapıldığı yeri öğreniyorum. Ve oraya özelikle tek başıma gidiyorum. Dönüş geç vakitte olduğu için arkadaşlar beni getiriyor. Mümkün oldukça aciz ve zavallı imajı oluşturmamaya özen gösteriyorum. Şunu demiyorum. Ay ben buraya nasıl gideceğim. Ben şunu diyorum. Çok şükür yeni bir yer öğreneceğim ve yeni insanlar tanıyacağım. Farklı deneyimlere devam farklı insanlar tanımaya sohbetlere konferanslara tiyatrolara kitap fuarlarına nerede bir etkinlik varsa katılmaya devam. Yine İzmir kent konseyinde engelli meclisi yâda ana yürütme yâda çalışma gurubu farketmez. Ben katkı sunabileceğim ve kendimi geliştirebileceğim her yerde olmak istiyorum. Bu gün yine uyandık. Çok şükür. Yine yeni şeyler öğreneceğiz farklı deneyimler kazanacağız. Bahar tazele iyiyle hep deneyimler kazandır Allahım hep yeni şeyler öğret Rabbim.

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..