Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '08

 
Kategori
Magazin
 

Deneyimli Oyuncu Salih Güney ve kadınlar...

Deneyimli Oyuncu Salih Güney ve kadınlar...
 

Benim gibi orta kuşakta yer alan insanlar deneyimli oyuncu Salih Güney beyi filmlerden bilir.

Türk sinemasında öyle veya böyle bir yeri vardır.

Neyse ünlü oyuncu katıldığı programda sarf ettiği cümleleri mercek altına alıyorum ve yorumluyorum.

-Hülya Avşar ilk filmi benimle cekti ve ünlü oldu. Hülya’dan etkilenmedim çünkü o zaman daha güzel bir kız arkadaşım vardı.

Vay be! Hülya hanımdan etkilenmeyen bir erkek çıktı.

-Sette bazı ünlü bayan oyuncularla birlikteliklerimiz oldu. Oldu ama genel olarak ben bir oyuncuyum ve bu benim işim olduğu için kadınlardan çok etkilenmezdim.

Yani diyor ki gözlerimi kaparım, vazifemi yaparım. Bazen de uzaktan bakarım.


-Sibel Turnagöl fizik olarak çok hoş bir bayan.

Sonuç nedir? Burası matematik tabiriyle boş küme olmuş!


-Türkan Şoray’ın cazibesine karsı koyabilecek bir erkek göremiyorum.

İyi de sen ne yaptın? Karşı koyabildin mi, bilemedin mi?

-Müjde Ar seksapeli olan son oyuncudur.

Zaten ondan sonrada pek gözükmedin be arkadaş! kimler çıktı, neler geldi, bir bilsen…

-Hande Ataizi çok güzel olmasına rağmen seksapeli yok.

Yahu kadın Fransız sevgiliyle dolaşıyor. Hande hanıma biraz Fransız kalmışsın gibi geliyor.

-Sırf inat olsun diye benle birlikte olmayan kadınlar olmuştur.

Kime ve neye inat yapsın ki?

-Elleri, gözleri ve dişleri bir kadında dikkat ettiğim ilk şeydir.

Hayda! Yahu çarşıdan şey mi alıyorsun? Gözleri ferli, dişleri sağlam, öyleyse bu tamam…

-Rol arkadaşına yaklaşmak hastana yaklaşmak gibi bir şeydir.

Yani nazik ve hassas olacaksın diyor herhalde…

-Fizik olarak beğenmediğim hiçbir bayan oyuncuyla oynamadım.

Yine bir hayda! Hem diyorsun hastaya yaklaşan doktor gibi olacaksın, hem de fizik olarak beğenmediğim bayanla oynamam. Doktor hastasına senin fiziğin bozuk, bakmıyorum, muayene etmiyorum, diyor mu? Demiyor. Peki, siz niye rol arkadaşınız bayanda fiziki güzellik şartı koyuyorsunuz? Burada bir tenakuz seziyorum.

Neyse işimiz latife olsun! Gönlümüz neşeyle dolsun!

Dünümüze bakmayalım, bugünümüze ve yarınımıza çok şeyler sığdıralım…

Saygı ve sevgilerimle…

Ömer Özdamar/10 Eylül 2008

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..