Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '11

 
Kategori
Şiir
 

Deneysel Şiirler . 5 : Hiçlik

Abi, ne olur benim arkamdan gelme
Bunlar saçma sapan şiirler
Sen de içip zehirlenme.

Olur mu abim, ama sen bilirsin
Gelirsen, ayağına sağlam bir potin giy
Eline asanı al, şimdi önümüzde dağlar
Gidelim bakalım
Kimin anası önce ağlar…

Yavaş ol molla desinler
Senin ağzını bütün kuşlar yesinler
Can Yücel’in mezarını dağıtıp
Sonra meyhanede “Oh olmuş..” desinler..

Abi, bu haksızlık…
Yani bu dünyada neler oluyor neler…
Herkes de biliyor mercimekli köfteler
Sahnenin arkasında  bir de kırmızı fener.

O kadar saf değiliz, aklımız şaştı
Sağa sola baktık, günahımız boynumuzu aştı
Yani sana safız dedikse; arı değiliz
Saf alkolde yıkanmış, piri fanileriz.

Abi ben sana söyledim, bu işler karışık işler
Yolumuz yol değil, herkes günah işler
Deli Dumrul’u şeytan aldattıysa
Fadime delikten gözleyip ah, çeker.

Ben sana söyledim, bu dervişlik
İnce derde  düşüp ince ermişlik
Kim ne derse desin hiç de kolay değil
Dünyanın sonu aslında bir hiçlik…

Çok dönüp de yerlere düşme
Ermişlik payesine ermeden şişme.

 

 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..