Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '11

 
Kategori
Şiir
 

Deneysel şiirler 2 : çırağ

Deneysel şiirler 2 : çırağ
 

Sırım sıklam ıslandım
Allahım bir tek sen varsın
Bir tek sana yaslandım 

İşte ihtiyarlık koyuyor yavaş yavaş
Belimi alamıyorum, ayağa kalkamıyorum
Beni niye unuttunuz ki bu dağlarda
Kendimi kendime soramıyorum. 

Allahım Allahım..
İnsan dünyaya niye gelir
Niye gelince bunca incinir.. 

Tembelim, belki uyuşuğum, belki de
Değilim, her şey yıllara bağlı
Ben buraya gelmiş bir Aladağlı
Ayağımdan prangaya bağlı. 

Allahım Allahım bu işkence
Reva görülür mü benim gibi bir gence
Gerçi yaş doksan bile olsa
Bir kalp çarpıyor her gece. 

Allahım Allahım..
Bırak beni gideyim
Gövdemi bir ateşten top edip
Bir çırağ gibi dört döneyim. 

Allahım Allahım
Yandım, yandım…Başka ne deyim… 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..