Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dengesiz haller "21 gün"

Dengesiz haller "21 gün"
 

Aşkın ömrü üç yıldır tezinin özellikle şahsıma günü gününe ispatlanmasının anlamı nedir acaba? Tüm dünyaya örnek kişi olarak mı gösterileceğim yoksa? Bu dünya benim dememle yola gelecekse ele alacağım öncelikli başka konular var. Aşk konusundaki fikirlerim bana kalsın.

***

Daha önce de bir yazımda belirtmiştim. İnsanın katlanması en zor acıya bile alışma süreci en fazla yirmi bir gün. Ahan da bugün yirmi birinci gün! Vızııııaaaa ( geldi ), tırısssaaaa ( gidiyor ). Ben bu yirmi birlere alıştım. Bu bir ilk değil.

***

Sosyal etkinlikten öldüm. Boş an bırakmamaya çalışıyorum. E, yirmi birler nasıl geçer? İşte böyle geçer. Evde pıs pıs oturacak halimiz yok herhalde. Ara ki beni bulasın!

Misafirliğe gittim, doğum gününe gittim, kurtlarımız birikmiş orada döküp geri geldim, tiyatroya gittim, vallahi bale bile seyrettim.

Balede kostümler bence artık modern çağa ayak uydurmalı. Özellikle erkekler tayt giymemeli. Kızlar da her kesimi temsilen tütü üstüne çene altı uygulamaya başlayabilirler. Böylece günümüz ortamı yakalanarak, bale daha halka inebilir diye düşünüyorum.

***

Acı çekenler için yirmi bir gün nasıl geçirilir seminerleri düzenlemeyi planlıyorum. Kişiye özel sevdiği sosyal ortamların belirleneceği bu yirmi bir günlük programlar sonucu, acı çekenin normal yaşamına bir şekilde dönmesini sağlamayı düşünüyorum. Gereği olmasa da sıkı bir diyet programına da tabi tutulacak vakaların bu süreçte ya tam olarak çileden çıkmasını ya da mutluluk sertifikası almasını kendime hedef belirliyorum.

***

Bazı şarkılar, bazı hallerimle ilgili tam yerine ( cuk ) oturuyor. Sanki biri beni gözetleyip de yazmış gibi. Hah diyorum, bir şarkı yazsam ancak böyle ifade ederdim. Henüz şarkı sözü yazmayı denemedim, her şeye de kabiliyetim olamaz ama değil mi? Bu nedenle şimdilik söylediğim kalıba oturanları bolca paylaşmayı düşünüyorum.

***

Bundan sonra hep yek hep tek başıma
Dere tepe dümdüz kendi yolumaaaa
Yalnız kaldım sanma koca dünya yanımda
Bundan böyle aşkım Mevla’mdır
Kanmam yalanaaaa

Kankam mısın nesin be Özlem Tekin? Ritimde olduğu gibi zıp tırın tırın, zıp tırın tırın şarkıyı söyler, bu saatten sonra hiç de kasmam aynen yoluma devam ederim.

 
Toplam blog
: 118
: 1607
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

Bir fikirden bir başka fikre, gerçeği bulana kadar bir halden başka bir hale geçip duruyorum. İncede..