Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Dengesiz miyim ? EVET!...

Dengesiz miyim ? EVET!...
 

- Biraz kilo versen şu kolestrolünde düşer mi acaba Dilek ?

- Ne demek şimdi bu ya, şişko mu demek istedin sen bana ?

- Yaa yok karıcığım aşkolsun kurban olduğumunun...

- Sus ya kilo ver dedin sen resmen bana ya !

- Ya kilo ver demedim, hani kolestrolüm yüksek diyorsun ya , biraz rejim yapsan düşer mi anlamındaydı yani valla...

- Anladım tamam bırak ya, tırmalama....anladık beğenmiyorsun...

- Ya beğenmesem ne işim var yanında yavrum ben senin sağlığın için şeyettimdi sustum bir daha da bir şey dersem Allah çarpsın.

- Çarpsın...


***


- Ya mavi gömleği iki gündür giyiniyorum he...

- Yani ?

- Ütülü gömleğim yok demek istedim, hani sen haber ver diyorsun ya...

- Alla alla millet bir hafta aynı kıyafetle işe gidip geliyor, iki gün giyinmiş de lafını ediyor bak...

- Ya laf etmedim, haber veriyorum aman bırak ya kendim ütülerim...

- Bırak bırak artistlik yapma mahvedersin şimdi gömlekleri, birşey demedik de, sen bana pasaklı demek istedin sanırım, çok gücüme gitti.

- Kızım pasaklı falan demedim nerden uyduruyorsun ya kime kızdın işyerinde ?

- Ya karıştırma işyerini, Allah'tan çalışıyorum he, bir de evde otursam hergün hesap sorarsın, o gömleğim nerde, çorabım nerde ? Ayyy bırak ya Allah senin ekmeğini yedirmesin bana he...

- Oyy oyy nerden nereye geldin ben annemlere gideyim biraz...

- Git...

***

- Canım bak ne aldım sana

- Aaa nerden çıktı şimdi bu küpe ?

- Sen seviyorsun ya gördüm beğendim aldım işte

- Allah Allah iyi bari ...

- İyi de suratın beş karış ne oldu ki ?

- Yok bir şey...

- Ya tanımam mı 14 yıllık karımı, söyle beğenmedin mi ?

- Yok beğendim deee...

- Eeee ?

- Gazetede okumuştum, eşiniz durduk yere hediye, çiçek neyin alırsa sizi aldatıyordur diye ?

- E yuhh yani valla iyilik yaramaz size he...

- Varsa söyle bak, başkasından duyarsam oyarım...

- Yav vallahi pişman oldum...pesss....

- Ehh duyarım ben, hiçbirşey gizli kalmaz....

***

- Günaydın canım

- Hııı...

- Ne alayım bakkaldan gazete dışında...

- İstemez birşey...

- Ne oldu annemler bir şey mi dedi sabah sabah...

- Yok kimse bir şey demedi...

- Simay 'mı üzdü ?

- Yooo...

- E suratın yerleri süpürüyo yine...

- Rüyamda seni gördüm...

- Anammm yandık artık...bugün içinde geçer mi bana olan kızgınlığın...

- Bilmiyorum bu sefer fena sinirlendirdin yani..

- Offf...aldattım mı yine....

- Evet hem de bu kez çok pişkindin yani...

- Valla çok özür dilerim ne diyeceğimi bilemiyorum...

- Tamam ya uzatma hayır olsun bakalım....kızıda gözüm bir yerden ısırmıştı, çıkarırım ben onu gün içinde dur bakalım....

- Tamam canım çok üzme kendini rüya sonuçta...

- Bilmem ben, şu kızın yüzü bir gelsin de gözümün önüne, sizin bankadan falansa sorarım ben sana rüyayı...

Kıssadan hisse ; anlamaya, çözmeye çalışmayın bizi...kendi halimize bırakın...hee heee deyin geçin....

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..