Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '09

 
Kategori
Magazin
 

Deniz Akkaya'nın hırsızlığı

Deniz Akkaya'nın hırsızlığı
 

http://www.illustrationweb.com


Ben demiyorum Leyla Bilginer diyor. Hani Amerikada ki bir bankadan bebek sahibi olan kadın. Bilmiyorum ama hakikaten bankadan başka çaremiz kalmasa düşünebilirim bankadan bebek sahibi olmayı. Şu an için çok da üzerinde kafa patlattığım bir konu değil açıkçası.

Ancak, buna rağmen Leyla hanımın tercihine de saygı duyuyorum. Karar onun kararı, ve eminim çocuğunu en iyi şekilde büyütüp topluma kazandırmak için çabalayacaktır. Ancak isterdim ki aynı şekilde o da Deniz Akkaya'ya saygı duysun. Herkes kendi kararlarını almakta özgürse eğer, bankadan bebek yaptığı için çok tepki alan ve yıpratılan bir kadının çıkıp başka bir kadının kararını eleştirmemeli, hırsızlıkla suçlamamalı. Belki Deniz Akkaya'da yaşının ilerlediğini düşünüp, bu kazayla (yanlışlıkla hamile kalmasıyla) birlikte çocuğu doğurmaya karar vermiştir.

Belki de çocuğu aldırarak bir daha çocuk sahibi olamayacaktı, belki de Efe Önbilgini gerçekten sevdi ki onun çocuğuna kıyamadı. Bunları bilemeyiz, ve bunları sorgulamak haddimiz değil bana kalırsa. Ancak Leyla Bilginelin kendisi bu kadar eleştiri yaşadıktan sonra kalkıp da başka bir kadını eleştirmesi ona karşı olan görüşümü değiştirdi. Ha Gabi'nin Leyla hakkında ki görüşü değişti çok mu umurunda? Değildir, olmasın da zaten!

Gelelim ikinci konuya: Deniz'in Efe'ye danışmadan çocuğu doğurmaya karar vermesi. Toplumun evlilik dışı ilişkilerden meydana gelen çocuklardan dolayı yozlaştığını söyleyen olacaktır elbet, bu konu hakkında herhangi bir fikir beyan etmeyeceğim zira konum şu anda bu değil. Deniz ve Efe böyel bir kaza yaşadılarsa, sonuçlarına katlanacaklar.

Tabiiki de çocuğu aldırmak çözümlerden biri, ancak Deniz madem bu sefer içindeki annelik duygularıyla baş başa kaldı bu çocuğu doğurmaya karar vermek onun hakkı. Netice itibariyle Efe'de böyle bir ihtimali biliyor, göze almış olmalıdır.
Hamilelikten dolayı barışırlar, evlenirler bilinmez ama madem bu çocuk dünya'ya gelecek, her ikisi de ona adamalılar kendilerini. Efe'yle bir yemekte tanışmıştık, o zamanlarda Mine Kalpakçıoğlu ile beraberdiler. Çok cici ve çok sıcakkanlı bir adam bana kalırsa ve eğer o da bu çocuğu kabullenebilirse çok iyi bir baba olacaktır kanımca.

Diyeceğim şudur ki, Leyla Bilginer bana kalırsa Deniz'i hırsızlıkla suçlayarak doğru bir davranışta bulunmadı, hiç yorum yapmasaydı veya daha yapıcı olsaydı daha iyi ederdi. Ha tabi tüm bunlar kişisel fikrim ve nasıl ki ben herkesin fikrine saygı duyabiliyorsam, herkesin de aynı davranmasını beklerim.
Allah herkesin gönlüne versin...
 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..