Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

Deniz bakıcısı

Deniz bakıcısı
 

Deniz Bakıcısı!
Kartvizitim bu benim.
Kartvizitimde şarap lekeleri
Kenarında köşesinde yanık izleri… 

Denize bakarım ben!
Akşamları denizle arama giren,
Kartviziti gözlüklülere kızarım.
Topuklu üstü, sütun bacak
Göze sokulan meme, salıncak.
Kasnak değirmen taşı, oynak
Her renk dudak. 

Dudakların şifreli sırıtması,
Üçgen bedenlerin kasım kasım kasılması,
Başların marka ormanında dolanması,
Ezberlenen lüks arabaların plakası. 

Kartvizit değişimidir akşam piyasası
Utana sıkıla olmasa vallahi de kızmam!
Haklarıdır! Eyvallah derim.
Onlar gözlerinden utanırlar yaa.
Gözlerini saklarlar ya işte ona ifritim.
Kartviziti Gözlüklüler derim onlara. 

Kartvizitim deniz benim!
Meskenimse deniz kenarları. 

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..