Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '09

 
Kategori
Reklam
 

Deniz Bank ve Marka Sempatisi

Deniz Bank ve Marka Sempatisi
 

Günümüzdeki reklamlarının hepsinin anlatmak istediği bir nokta var. Kimisi en ucuz olduğunu kimisi en kaliteli olduğunu belirtiyor. Bu reklamların çoğunu beğenmiyoruz, Hatta bana sorsalardı daha iyi bir reklam düşünürdük diyenler bile var aramızda.

Ben bu aralar reklamlardan en çok Beyazıt Öztürk ile Erdal Özyağcılar’ın oynadığı Deniz Bank reklamlarını seviyorum. Her ne kadar Deniz Bank’ı kullanmasam da bana marka Sempatisini kazandırdılar.( İlerde kullanabileceğim anlamına geliyor. ) Her Deniz Bank ürününe yönelik anlamlı bir reklam. Deniz Bank üretici kredi kartı , Deniz Bank Sea & Miles , Deniz Bank Cebimde Kredi, Deniz Bank Miles & More Kredi Kartı, Deniz Bank Üretici Kart-Petrol Ofisi, Deniz Bank Kurtaran Hesap reklamlarının hepsinde ince espriler yapılarak müşterinin reklamdan alması gereken sonucu itinayla veriyorlar. Özellikle benim favorim Deniz Bank üretici kredi kartı.

Robinson ağabey korkuluktan nasibini alıyor ve neler olduğunu sorarak , cuma gerekli mesajı müşterilere iletiyor. Reklamcılıkta son nokta budur diyorum. Birde bu reklamların maliyetini tartışanlar var. Efendim yok 700.000 tl harcanmış , özel adada çevrilmiş. Bırakın efendim bu işleri , müşterilerden geri bildirim olumlu alınıyorsa bütün harcamalar, emekler karşılığını almıştır diye düşünüyorum.
 
Toplam blog
: 26
: 834
Kayıt tarihi
: 01.10.08
 
 

Facebook'un onayladığı ilk ve tek türk ajansı Promoqube'de  Topluluk Yöneticisi olarak çalışmak..