Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

10 Mayıs '10

 
Kategori
Siyaset
 

Deniz Baykal İstifa Etti Duydunuz mu?

Deniz Baykal İstifa Etti Duydunuz mu?
 

Milliyet.com.tr


Deniz Baykal İstifa Etti; mutlu musun şimdi ŞEREFSİZ SİYASET?

Yırtık düşüncelerimle masum hissettiklerimin yanına vardım..
Çünkü; daraldım..

Her gün değişim rüzgarları esse de nedense çekmiyor beni içine..
O yüzden bir tek burada özgürüm..
Bir tek burada kendimim.

Yükseklerden birileri, olanaklara açık olmamız gerektiğini söylese de o olanaklara giden yollarımızı kapayanlar, yine onlar.. Bu ne çelişki demiyorum!

Madem ki yaratıcının ''ol'' emriyle olmuşsam ve yaşıyorsam, ondan başka kimi takarım ki ''akıl'' koluma?

Doğ, yaşa ve öl..
Bunlar birbirinden farklı konular, hepsi peşi sıra, bir diğerinde varlık sürdürmeden anlaşılmıyor..

Asıl anlıyamadığım, dünyanın başına baş olmaya çalışmak?

Hadi diyelim ki biryere baş oldun. Başbakan oldun. Baş - baş oldun. Pe ki, kimi kimden, neyi neyden esirgeyeceksin?

''Ayak olmazsa baş olmaz. Baş olmazsa ayak olmaz.. Böyle bir baş'ın için de bu ne akılsızlıktır, ''bre densiz'' demezler mi hiç?

Ben yapım gereği, bal ile balığı birlikte yerim..

Yani denerim!
O zaman görüyorum işte; SAZAN'ın içinde ki AYI'yı, sonra onu sokan ARI'yı, derken efendim AK ile KARA'yı..
İşte benim atabileceğim cesaret adımı..
Elbette o zaman anlıyorum Anyayla Konya'yı?

Çekinme!

Silkele beni hem de İstanbul'un iki yakasıyla..

Bilmez misin?
Bir tek duygusal tahtıma Selâ'lar adarım..
Hadi bir daha söyle, ne kadar heyecanlandın?

Sakın ola ki demedi deme ha, gelecekteki günlerinden haber vereyim!

Sana ne sevgi, ne saygı, ne de ''aşk'' görünüyor.
O kadar kızgınım ki, yeniden doğabilmeyi düşüneceğin ihtimali bile, bugün DENİZE attım.

Söyle!
Mutlu musun şimdi; ŞEREFSİZ SİYASET?

Deniz BAYKAL İstifa Etti!

Deniz Baykal İstifa Etti. http://www.milliyet.com.tr/

Canlı yayında ağladı! http://www.milliyet.com.tr

Yazdıklarımı paylaştığım ''Kerkük Feneri'' http://www.kerkukfeneri.com/deniz-baykal-istifa-etti-duydun-mu/

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..