Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '16

 
Kategori
Magazin
 

Deniz Derin'den Naşide Göktürk anısına yeni Albüm "Yüreğim rehin "

Deniz Derin'den Naşide Göktürk anısına yeni Albüm "Yüreğim rehin "
 

Pop müziğin güçlü sesi Deniz Derin, ‘Yüreğim Rehin’ adını verdiği yeni albümünün çalışmaları için kolları sıvadı.

Derin, albümüne Naşide Göktürk’ten yeniden seslendirmek üzere aldığı, 1994 yılında Göktürk’ün de seslendirdiği efsane şarkılardan biri olan ‘Yüreğim Rehin’ adını verdi.

NAŞİDE GÖKTÜRK’ÜN ANISINA!

Geçtiğimiz hafta, bir süredir kanser tedavisi gördüğü hastanede hayata gözlerini yuman ünlü sanatçı Naşide Göktürk’ten aldığı ‘Yüreğim Rehin’ şarkısını, yeni albümünün çıkış parçası olarak belirleyen güzel şarkıcı; ‘Naşide Göktürk’ün efsane şarkılarından birini yeniden seslendirmek benim için büyük bir onur. Allah mekânını cennet eylesin, bu albüm de Naşidem’in anısına olsun!’ dedi.

‘ŞARKILARIN ÖKSÜZ KALMAYACAK NAŞİDEM!’

Göktürk’ün vefat haberinin ardından Instagram hesabından fotoğraf ve duygusal bir mesaj yayımlayan Deniz Derin, paylaşımına; “Sevgili Naşidem! Seni bundan tam iki yıl öncesinde tanıdım. Bana bundan yıllar önce meşhur olmuş şarkın Yüreğim Rehin’i okumam için müsaade etmiştin. Muvafakatnameyi göndermiştin. Ve ben albümüm tam çıkmak üzereyken, birlikte bu zaferi kutlayacakken, sen maalesef aramızdan ayrıldın. Çok üzgünüm… Şunu unutma ki, şarkıların öksüz kalmayacak. Bundan sonra ben bu bayrağı taşımak için sana söz veriyorum. Ruhun şad olsun, Mekânın cennet olsun. Nurlar içinde yat!’ notunu düştü.

 

 
Toplam blog
: 598
: 166
Kayıt tarihi
: 28.02.16
 
 

1991 yılında Show Haber'de stajyer muhabir olarak başladım. Daha sonra, İlker Yasin yönetimindeki..