Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Deniz fenerleri...

Deniz fenerleri...
 

SEN ÖTE YANDA, BEN BU KIYILARDA...DÜŞLERİM SENİ, YAĞMUR TANESİ YALNIZLIĞIMLA...


Sen o kıyılarda
Ben bu kıyılarda
Akşam kararanda
Seni düşlerim
Deniz feneri yalnızlığımla

Dün geceydi
Bilmem ki niye
Ufkumdan, hüzün yüklü tekneler geçti
Alın dedim, götürün beni
Yeryüzünün bütün deniz fenerleri
Karardı bir bir sanki
İçim gibi

Sen öte yanda,
Ben bu kıyılarda,
Seni düşlerim
Yağmur tanesi yalnızlığımla

Sen içimin bir tanesi
Yüreğimin sesi,
Tükenmeyen nefesi
Sönmesin o deniz fenerleri
Işık ışık, çizgi çizgi
Kaplamışsın içimi
İçimdeki ışıksın
Yolum seninle aydınlık
Yüreğim seninle parlak
Hülyalar seninle ak

Yeryüzünün bütün deniz fenerleri
Bir anda suskunlaşsa bil ki
Ben ölmüşüm
Geçmesin hüzün tekneleri
Kararmasın deniz fenerleri

Sevginle ışıt beni
Var mı kimseye zararım?
Sen de sev beni
Suçsa, buna ortak ol
Ateşinle yak beni
Sev beni, unutma beni..

 
Toplam blog
: 1616
: 918
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Hayatın dikenli yollarından geçmenin  sırrı, aralarından çabuk geçmektir. Ümit, naylon çorap giyd..