Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '15

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Deniz günleri IX

Deniz günleri IX
 

Geri geldim. Huzurrrr sen nelere kadirsin. Mayıs 2015 yaşım hala 33. Ya ben 32'yim sanıyordum aha 1 ay sonra 34 puffff :P aman ya neyse uzmanlar araştırmış istatistiklere göre insanların en mutlu olduğu yaşmış 34. Bilemem inşallah. Ha nerede kalmıştık. Kafamdaki istenmeyen geri gelmişti. Artık direnmekten vazgeçtim. Çatır çatır tatlı da yiyiyorum çikolata da. Ama dikkatte ediyorum formumu korumak için. Geçtiğimiz yaz heba oldu demek istemiyorum sonuçta şansım yaver gitti. Doktor doktor gezmekten, hastane hastane dolaşmaktan, farklı farklı yorumlar, öğütler, fikirler almaktan usanmış olarak İki ay boyunca gezdim. Yoruldum ama isyan etmedim. Kader deyip geçmedim. Acil bişeyler yapılması gerekiyordu. Ama ne? Önce bir hekim hemen alınır çok rahat bir yerde bunun üzerine ilk beni ameliyat eden doktoruma gittim. Hemen ameliyat ederim dedi. Tavsiye edilen başka bir doktora gittim beyin sapına çok yakın ameliyat zor yürüyerek çıkamayabilirsin Cyber Knife ise çözüm getirmez Gamayı düşünelim dedi. HÖNK. Nasıl ya! Hani rahattık. Gama mı o da ne? Cyber Knife olmazmışım tamam anladık e ameliyata hazırdım olasılıklara rağmen. Bocalandı tekrar doktorlarınla görüş dendi. Bir doktorum dürüstçe bana cesaret ister ameliyatın zor gözüküyor eğer gama mümkünse hemen tedavine başla dedi. Sonra bir doktor diğerine diğeri başka diğerine derken kendimi tenis topu misali bi orada bi burada görüyordum. Günler azalıyor benim sinirler geriliyor ve en sonunda patladım. Yoksa yoktur. Varsa nedir ne değildir bilmek istiyorum diyerek. Tesadüfen bambaşka bir doktordan bambaşka bir isim aldım. Dolaşıyorum ya yine bir beyin cerrahına gittim. Aynı ismi verdi. Hocam dr bey yurtdışındaymış ne yapayım dedim bekle ve ona git dedi. Ama kafamdaki büyüyor dediğimde öylede büyüyor böylede rahat ol bişey olmaz diyerek ona danışmadan ameliyat falan olma dedi. Allah razı olsun. Süründüm ama değdi. Oniki gün geçti aylardan eylül "sen temmuzda gelseydin bana hemen Gama Knife yapardım başlardık tedavine"  dedi. Acil emar istedi. Günlerden cumartesi acil pazartesine emar sonucu işmi bu. Gezdik hastane hastane haftasonu. Allahın sevgili kuluymuşum meleklerini gönderdi. İşlerim rast gitti. Pazartesi sabahı sonuçlarım doktorun elindeydi. EEE peki şimdi. Salıya Gama Knife. Hastanede yatmadım bile akşamına yürüyerek eve gittim. Gama knife, cyber knife gibi ama daha üst modeli gibi ayrıca yeni bir teknoloji değil. Vucuda azami zararı verirken beyine nokta atışlar yaparak radyasyon gönderiyorlar. Bu radyasyon böceklerin kafasını karıştırıp zamanla kendilerini geri çekmesini sağlıyormuş. ilk üç ay sonra emarla kontrol şükür büyüme yok temiz ağustosta yeni bir emarım var sonuçlara göre ya devam. Ha bu arada oh hatunun tuzu kuru rahat heralde herşey yolundadır diye düşünen varsa kurutacak tuzum yok ama evet rahatım çevremde değil beynimde rahatım. Anı yaşıyorum. Yarını kaçırmamak için. Şu anda biliyorum ki kafamda olan bişey var bana zarar verebilecek bişey umrumda değil. Onu kovmuyorum uğurluyorum. Görmezlikten gelmiyorum önlem alıyorum.  Elbette dünyadan bi haber değilim. Görüyorum.  Zaman zaman göçüyorum. İşliyim, işsizim ama mutluyum. Emin olun polyanna değilim herşeyin farkındayım fakat öncelik benim. Pek para kazandığım yok oluncada ya resim yapmak için boya yada kendimi ödüllendirmek için sevdiğim herhangi birşey alıyorum. Şimdiyi yaşıyorum. Bu sırada bana destek çıkan aileme, arkadaşlarıma ve sevgilime teşekkür ederim. İyi ki varsınız. İnsan içindeyim sadece kendim için değil başkaları içinde varım.  Esen kalın. dENiz.

 
Toplam blog
: 93
: 565
Kayıt tarihi
: 01.07.06
 
 

Sanatla ilgileniyorum. Işık olan yerde zaten beyaz vardır. Karanlıkta kalanlar siyahtır. Renkler ..