Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Deniz'in vedası

Deniz'in vedası
 

Deniz kendinden vazgeçti, toprağı onu sevsin...25 Temmuz 2008

Candan ve Mustafa'nın güzelliklerinden çok daha güzeldi dünya'daki güzelliği..

Doğduğunda 1983'te masmavi gözleri geniş gülümsemesi ile o kötü günlerde umut olmuştu..

Giderken tüm eski dostları bir araya getirdi..

Ama onsuz hep eksiğiz, keşke bizimle kalsaydı..

Üstelik bir kaçımız daha da umutluyduk bu günlerde..

Deniz'in hüznü vedası, tercihi ömer paylaştı, bende paylaşıyorum. Öncelikle Candan ve Mustafa'ya herkese sabır dilerim..



"Kimsenin bu kararımla bir ilgisi yoktur, tek isteğim vücudumun ve ürettiklerimin yakılmasıdır.

Hayatımda hiçbir şey yok, hiçbir şeye yer de yok. İstemiyorum yaşamayı. Lütfen, buna saygı gösterin... kendini sevmeyen bir insanın yaşamından başka istediği bir şey olmadığını anlamasının sonucunda bu karar verildi.

Yazılarımın, resimlerimin, çizimlerimin ve cesedimin yakılmasını istiyorum.

Kitaplarımı lütfen onların değerini anlayacak kişilere verin.

Anneciğim, Babacığım siz çok değerlisiniz, ama hayatınız ben yokken daha değerli, ben çevremdekileri de kendimle beraber bir çukura çeken, bundan başka da özelliği olmayan bir insanım.

Bu şekilde yaşamaksa çok gurur kırıcı, bu şekilde yaşamak istemiyorum bundan eminim.

Kararımı lütfen saygıyla karşılayın.

Tüm ilişkilerim yoz ve arabesk, bundan da mutlu değilim. Kendinize iyi bakın.

Deniz...





Candan’a


Elveda!

Elveda güzel insan

-güzel kadın-

Neşenle, tatlığınla, sevginle,

Heyecanınla, sevimliliğinle kal!

Sen bir kahramansın!

Seni gidi bilgisayar kurcalayıcısı

İnternet oyuncusu

Sevgili Annem

Sevgili Kadın

Seni çok seviyorum.

Sana resimler, şiirler, öyküler

Yazmak, hediye etmek isterdim,

Sen bunlara layıksın

Anne ben gidiyorum artık

Yok olmaya gidiyorum...

Sevgiyle gidiyorum merak etme.




Erhan’a


Sevgili adam,

Büyük adam,

Bilge kişi,

Eğlenmeye gidin,

-bir tekneye-

daha çok teknelere

Şerefe...

Güzel ve hassas yürekli insan

Koca yürekli insan

Sevgiyle kal.




Mustafa’ya,


Koca elli koca yürekli

Sevgi dolu

Heyecanlı adam

Sevgili babam

Hep böyle kal!

Koca melek




Bu şiirler hayatımdaki herkese,

Bu şiirler hayatımdaki herkese..."

 
Toplam blog
: 444
: 1284
Kayıt tarihi
: 13.09.07
 
 

MB zengin kültürel bir eksen; düşüncelerimizin buluştuğu, tartıştığımız, birbirimizi etkilediğimi..