Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '06

 
Kategori
Haftasonu
 

Deniz maviydi.... Martılar bembeyaz....

Deniz maviydi.... Martılar bembeyaz....
 

Bugün çok uzun senelerdir yapmadığım bir şeyi yaptım... Fakat pardon Artık bugün değil dün olalı bir buçuk saat olmuş.. Şuan saalter 1:30 olmuş farkında değilim...

Vapurla anadolu yakasından avrupa yakasına geçtim.... Çokkk seneler oldu vapura binmeyeli.... Hatırlamıyorum bile en son ne zaman bindiğimi... Televizyonlarda İstanbulun trafiği korkunç düzeyde olduğu gözümüzü korkutup böyle bir nostalji yaşattı bize... İyiki de yaşatmış....

Havada kış mevsimine inat, gökyüzünde pırırl pırıl bir güneş sanki bahar havasıydı... Kadıköy iskelesine vardığımda, jeton almak için koşturanlar, turnikeden geçmek için acele edenler arasına bende karıştım.. Jetonumu alıp turnikeden geçip Eminönü vapuruna bindim... O an garip bir mutluluk hissettim mutluluktan ziyade huzur doluydum.... Bunu gerçekten söylüyorum....... Belki hergün gidip gelene eziyet geliyordur fakat uzun seneler sonra olunca mutlu hissediyor insan.....

Deniz masmaviydi dingin durgun, güneş pırıl pırıl içimizi ısıtıyordu... Vapurun üskatına çıkıp cam kenarına oturdum.... Denizin mavisi nasıl huzur veriyor insana.... Birde martılar... nasılda coşkuyla süzüle süzele, pikeler ata ata denizin üzerinde oynaşıyorlardı.........

Vapur hareket ettiğinde böyle birşeyi özlemiş olduğumu hissettim..... Vapurla birlikte martılarda bizmle yol alıyordu masmavi denizin üzerinde.... Uçuyorlar uçuyorlar süzülerek hopppp denize dalıp balığı yakalayıp yediklerine bile şahit oldum... Allahım sen nelere kadirsin dedim içimden..... Daha ilerledikçe mendireklerin üzerine sıralanmış kalabalık martı topluluklarının bembeyaz mantar gibi göründüğünü farkediyorum

Eminönüne vardığımda yine insanlar koşturmaca ile gideceklere yönlere dağıldılar... Bende tranvaya doğru yöneldim tabiki..... Her taraf balık ekmekçi.. Sanki bütün Eminönü buram buram balık kızartıyor öyle bir koku sarmış ki etrafı .. Koku üzerime sinmesin diye hızlı hızlı adımlarla geçiyorum o bölgeyi...

Dönüşte de yine aynı yolu kullanarak evime döndüm... Dönerken de İstanbul trafiğinden bu kadar memnun olacağım hiç aklıma gelmezdi diye düşünmeden de edemedim...... İyi ki trafik felç olmuş da benimde böyle bir gün geçirmeme vesile olmuş.....

Sevgilerimle.......

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..