Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '09

 
Kategori
Güncel
 

Deniz Seki, uyuşturucu ve sanat

Şarkıcı Deniz Seki demiş ki, "Yaşadığım sıkıntıların etkisiyle uyuşturucu kullandım. Bir sanatçı olarak büyük üzüntü duyuyorum"

Niye üzüntü duyuyorsunuz ki, aklı başında bir insansınız ve uyuşturucu kullanmışsınız. Kullanmak istiyorsanız kullanın. Ya da kullanmayın, siz bilirsiniz.

Fakat, sanat ile uyuşturucu kullanmanın ayıp olduğuna ilişkin düşünceniniz arasında nasıl bir bağlantı var.

Sanatçı, uyuşturucu kullanmaz mı yani? Niye kullanmasın, istiyorsa kullanır.

Uyuşturucu kullanmak kişisel bir tercihtir, sanatçı olmak da mesleki bir seçimdir.

Sanatçılık, bir ırk, bir etnik kimlik gibi bir şey değildir.

Bu yanılsama, sanatçıların kendilerine atfettikleri ekabirlikten gelir. Hayat, insan için rastlantılarla doludur. En beğenmediğimiz çobanlar bile, yeterli eğitim almış olsalardı, bugünün 'en üst' düzeydeki insanları olurdu.

Burada, şarkıcılığın sanatçılık olup olmadığını sormuyorum, ki aslında o da sorulabilir, çünkü eğlence dünyasının üretimleri sanattan paya alsalar da sanat dışıdır. Çünkü, sanat aslında insanoğlunun bir tür vicdanıdır, oysa eğlence dünyası bir bakıma, insanın ciğerine söküp alan bir el gibidir.

 
Toplam blog
: 467
: 1012
Kayıt tarihi
: 21.10.07
 
 

Ankara'da yaşıyorum. Çeşitli güncel konularda, zaman zaman "Neden olaya böyle bakılmıyor?" diye düş..