Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '08

 
Kategori
Magazin
 

Deniz Seki Hanım eller yukarı mı diyor?

Deniz Seki Hanım eller yukarı mı diyor?
 

Deniz Seki Hanım ile halen Nazire hanımla evli olan Ünlü Klarnetçi Hüsnü bey arasında 2 yıldır süren ilişkinin galiba cılkı çıkmaya başladı, ya da ekşimeye başladı, ya da artık tatsız olmaya başladı…

Nazire hanım ekranlardan bar bağırdı ve dedi ki ‘’boşanmayacağım, Deniz hanımı metres yapacağım.’’

Hakikaten de boşanmadı, aksine Hüsnü bey düzenli olarak Nazire hanımın evine gidiyor, çocuklarını görüyor, her şey normal seyrinde akıyor.

Deniz Seki Hanımın cephesinde hiçbir şey normal seyrinde gitmiyor. Tam aksine her şey iyice bulanıklaşıyor. En sonunda Deniz hanım ‘’Sende benim hatalarımdan birisin’’ şarkısını mırıldanarak; ayrılmak kalıyor.

Magazin dünyasında çok konuşulan tartaklandığı, başına bardakla vurulduğu, ağır hakaretler içeren mesaj trafiği gibi iddiaları buraya taşımıyorum. Buna da gerek görmüyorum. İlişkide seviye diplere vuruyorsa ve bir türlü su yüzüne çıkıp; yüzemiyorsa ne denir?

Adam olup anlayana; ayrılık vaktinin sinyali olur, anlamayana banal seviyenin sinyali olur.

En başından beri tüm hikayeyi biliyorum. 4-5 kez bu yasak aşkı ele aldım ve yazdım. Magazin blog yazarı olarak son cümlem ise; Deniz Seki Hanımın tez elden bu ilişkiyi bitirmesi hem onun, hem de karşı taraf için en iyi yol olduğunu düşünüyorum.

Saygılarımla.

Ömer Özdamar/19 Temmuz 2008

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..