Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '17

 
Kategori
Magazin
 

Deniz Seki'ye çok büyük teklifler...

Deniz Seki'ye çok büyük teklifler...
 

Evli bir adamla çıkmışmış..

Evli ve çocuklu bir adamla birliiktelik yaşamışmış..

Yuva yıkan kadınmış mış..

Deniz Seki'den söz ediyorum gene..

Hoppala..

Burada iki çift bir lafım olacak.

Hapishaneye girmeden önce yaşanmış olan bu olayda toplum olarak neden Seki'yi suçladık koro halinde? Kadın duygularını dibine kadar yaşayan bir insan. Sevinçlerini de doruğuna kadar yaşayanlardan, acılarını da hissederek yaşayanlardan. Cezaevinde yattığı süre içindeki acılarından ne besteler çıkacağını önümüzdeki günlerde hep birlikte göreceğiz.

Duygu insanıdır Deniz Seki..

Gelelim adama..

Evli ve üstelik çocuklu bir adamın bekar bir bayanla birlikte olmak hangi kitapta görülmüştür?

Evli ve üstelik çocuklu bir adamın eşini aldatması hangi kitapta yazılıdır?

Delikanlılıkta var mı böyle bir şey?

Yoktur!

Bu ve buna benzer şeyler konuştuğumda bazıları beni şark kültürlü olduğumu söylüyorlar. Doğrudur şark kültüründen gelmişim taa Ardeşen'den 1978 yılında İstanbul'a. Gurur da duymaktayım Ardeşen'li olduğuma zira o topraklardan beslenerek evrensel düşüncelere taşımaya çalışıyorum kendimi. Ülke sınırlarını yok sayan biri olarak sözlerimin arkasında duruyorum gene ve evli bir insanın bekar bir kadınla birliktelik yaşamasını şiddetle kınıyorum!

Var mı itirazı olan?

Neymiş efendim modern dünyada yaşıyor muşuz..

Olur muş böyle şeyler..

Hayır olmamalı..

Bunun modernlikle falan bir alakasının olduğunu düşünmüyorum.

Böyle bir ilişkide suçlu aranacaksa, erkek suçlunun ta kendisidir!

Gelelim kazanan ve kaybedenlere..

Seki'nin içeride yatmasında bu ilişki ile bir ilintili durumu var mıdır yok mudur bilemiyoruz tabi ama bir tutukluluk hali bir serbest bırakılma durumunu göz önünde bulundurduğumuzda önceki yazımda da belirtmiş olduğum gibi bir bit yeniğinin olduğu ayan beyan ortadadır.

Tahliye sonrasındaki iş tekliflerine ve yapılan anlaşmalara baktığımızda 3,5 yılın maddi anlamdaki acısını fazlasıyla çıkaracağını görmekteyiz. Reklamlarla bile bu gelir elde edilemezdi.

Manevi tarafına baktığımızda elbette (bana göre) haksız yere yatmış olduğu cezaevi günleri Seki'yi çok yıpratmış ama bir o kadar da kendisini güçlendirmiştir diye düşünüyorum her yönden.

Seki'nin aslında reklama falan fazla ihtiyacı olduğunu sanmıyorum çünkü beste üreten bir sanatçıdır kendisi biliyorsunuz.

Beste söz yazarı ve yorumcu Deniz Seki ayrıca anlaşmalarında dolayı servet değerinden de fazlaca kazanacağı miktarların bir bölümünü devlete ödeyeceğinin de altını çizmek isterim..

Pelin Batu da üreten bir insandır. Sinema-Tiyatro sanatçisidir, Ressam'dır, Yazar'dır, Akademisyen'dir ve de şair'dir aynı zamanda. Biri şiir kitabı olmak üzere iki kitabını yakında çıkaracak olan Batu da reklamı sevmeyenlarden biri olduğunu biliyorum.

Doğaldır. Ne ise odur Pelin Batu! Ona da başarılar dileyelim bu arada..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..