Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

05 Ekim '14

 
Kategori
Şiir
 

Deniz uğultusu

Deniz uğultusu
 

Hüzün doldurmuştu gökyüzünü, sessizlik

uyandı, yer yer boşluk

Adana genç bir kadın, henüz açmış

reyhan kokusunda

uzakta bir yerde şarkı söyleniyor

Davudi bir sesle değil

sakin “deniz uğultusu” kadınsı

Denizin rengi yaşıyor

her nota da

inandırıcı olmaya başlıyor

acılarım 

paramparçayım

kimi parçalarımda ise bulmacaların

eksik kalan kısımları gibi

yer yer boşluk…

Ağzımın içi zehir gibi

dudaklarımı ısırsam biliyorum

“seni bulacağım”

Adana genç kadın, henüz açmış

reyhan kokusunda

yaşanmışlara rağmen

altmış yaşında genç havasındayım

İtiraf ediyorum

artık es ve sol sesiyle batıyor güneş

her sabah…

ömrümü üç beş güne sığdırmaya

çalışıyorum

Yağmurlar nasıl akamayacağını

bilmeyen gözyaşı

avucumun içinde kadın kokusu

gözlerinde ise

adını bilmediğim mevsim çiçekleri

uzakta bir yerde

bize dair türküler söyleniyor

Davudi bir sesle değil

sakin “deniz uğultusu” kadınsı

Adana genç kadın, henüz açmış

reyhan kokusunda

ben ikinci baharı yaşarken bile

hala sana çıkan sokakları şaşırıyorum…

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 05.10.2014 22.35

 

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..