Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Deniz yıldızı

Deniz yıldızı
 

Güneşli sıcak bir günde adamın biri plajda yürürken kumsala vurmuş binlerce deniz yıldızının sıcakta kuruyarak ölmekte olduklarını farketmiş. Uzakta deniz kenarında bir kadının sürekli eğilip kalktığını görmüş. Ne yapıyor diye merak etmiş. Kadına doğru yürüyüp yaklaştıkça deniz yıldızlarını denize geri attığını farketmiş. Kadının yanına vardığında “ne yapıyorsun?” diye sormuş. Kadın: ”Kurumakta olan deniz yıldızlarını ölmeden önce denize atıyorum” demiş. Adam bakmışki sahilde binlercesi var “ o kadar çok varki birkaç tanesini kurtarırsan ne farkederki?” diye sormuş. Kadın eğilmiş yerden bir deniz yıldızı daha alıp denize atmış ve: “onun için farketti” demiş.

Yardıma muhtaç hayvan veya insanlara yardım etme imkanımız varsa “zaten hepsine yardım edemem” diye yardımımızı esirgiyor muyuz, yoksa elimizden geldiği ölçüde yardım ediyor muyuz? Hayatta bir insana dahi yardım elini uzatsak onun hayatında fark yaratabiliriz. Bunu ondan esirgemeye hakkımız var mı?

Rasih Bensan 26 Ekim 2012 

 
Toplam blog
: 368
: 2280
Kayıt tarihi
: 05.05.12
 
 

BİLİM özellikle astronomi ve çeşitli konularda araştırmacı ve yazar Amatör fotoğrafçı, Ka..