Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '08

 
Kategori
Deneme
 

Deniz

Deniz
 

Denizin sesi ve kokusu… Kendime getirdi beni, vapurda yanımdan geçerken martılar, ne kadar şanslı olduğumu düşündüm görebildiğim için. Rüzgarını hissettim içimde yüreğimin özümsemesini bekledim onu . Kanatlarına dokundum rüzgarın.O anlattı ben dinledim , ben anlattım o dinledi. Dertleştik yani.Deniz o kadar mavi, o kadar benden ki… Ne gözlerimi ne yüreğimi alabildim ondan.Gün oldu kalabalıklar içinde yalnız… Gün oldu yalnızlıklar içinde kalabalığım …Benim işte senin yanında ey deniz… İşte öyle bir şeyim… dünya kadar dopdoluyum…Gök kuşağıyım , grimle siyahımla, beyazımla … Sana geldim, alır mısın yanına …

Rengini bulmaya çalışıyorum hayatımın, biraz zor olsa da… özgürlüğün uçurtmasıydı yüreğim, senin rüzgarında …Daldım mavisine dalgaların , unuttum kendimi .Her dalganda bir vardım bir yoktum…Hayatın ta kendisiydim.Eksilmişliğim kırılmışlığım, ve çoğalmışlığımla… Geldim yanına, kabul eder misin deniz…

Mavi yüreğine al beni , enginliğinle sar beni sus , konuşma nolur!O kadar yoruldum ki konuşmaktan …Geç kalmış suskunlukları yaşamaya geldim…Kabul eder misin?Sorgusuz, sualsiz…Cevapsız…

 
Toplam blog
: 130
: 480
Kayıt tarihi
: 13.08.08
 
 

17 Haziran 1982 Manisa doğumluyum. Türkçe öğretmeniyim. İzmir'de yaşıyorum. Yazmak yaşamak benim ..