Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '16

 
Kategori
Deneme
 

Denizde bir parıltı

Denizde bir parıltı
 

( Yazıyı okurken veya okumadan önce "Cibelle-green glass" dinlemenizi rica edeceğim.)

Bazı şarkılar müziğe ilk girişiyle insanın ruhunu alır ve uzunca bir gezintiye çıkarır. "Cibelle-green glass" da beni seyre çıkardı işte bu sıralar. Yazımın isimsiz kahramanları geçiyor gözümün önünden teker teker. Yüzü nurla parlıyor birinin, biri suların ışıltısını çağrıştırıyor. Ah, sana da merhaba! Renkli ışıklarla lunaparkta elinde koca bir pamuk şekeri! Imm, sen de hoş geldin, sesini duymayalı uzun zaman olmuştu sahi.Sizleri seviyorum ve sevdiğimi hissettiğimde kalbimi daha da bir seviyorum. O kadar güzelsiniz ki sonra bir bakıyorum, sayenizde hiç tanımadığım bir insanı bile sevmişim. Derken tatlı bir tebessüm beliriyor.Alıp kollarıma sarasım geliyor sonra herkesi. Şöyle solumda bir yerde,hafifte derince,kımıldıyor sanki her bir hücreler .

Gönül her mecrasında yeşeriyor. Tam tepeye çıkma yolundayken güneşin ışıkları, gözümü parlatıyor, içimi ısıtıyor.Ya ciğerlerime doğru açan erguvanlara ne demeli?

Hey , yavru kedi! Sen miydin o minik patilerinle elime dokunup kaçan. Gözümde beliren yemyeşil bir çayır.Yalın ayak basıyorum toprağa. Ilıktan rüzgâr esiyor. Havadaki ellerime değiyor , açık kucağımdan geçiyor ve parmaklarımın arasından. Sağda bir yerde enfes bir koku: Sanki hanımeli; bembeyaz, öylesine yumuşak ve nazenin.

Ve gözlerin... Işıl ışıl parlıyor, çok şey anlatıyor. Usulca kapanıp açılışına eşlik eden kirpiklerin. Her şeyin başındayım. Başkalarını boşver sen, benim gözümden bir kendini bilsen, ah ne güzelsin! Ben hiç susmuyorum ki seninle. Ama dışarıdan bakanlar anlamıyor halimi. Ve hatta sende belki de. Ben o an içimde çalan müziği dinliyorum.Ve sonra sen konuşuyorsun bazen.Sonra da seni dinliyorum.

Ey kalbimin müziğinin güftecisi

Yarım bıraktığım cümlem

Defter arasına kurumaya aldığım yaprağım

Göremediğimde gözüm, anlamadığımda kalbim

Sustuğumda sesim,tükendiğimde nefesim

Denize vuran hırçın dalgam

Denize düşen yakamozum

Yürümeden koşmaya çalışan miniğim

İçimi saran hoş beste

Gözüme gelen hoş perde

Günümün doğuşu, gecemin başı

Yatağımın sıcağı, yastığımın kokusu

Toprağımı yeşerten,içimin çocuğu

Gecemin yıldızı, göğümün uçurtması

Gözümden akan yaş

Ey kalbimin müziğinin güftecisi

Ey kalbimin müziğinin güftecisi...

 

 

Tükenmez Kalem

 
Toplam blog
: 31
: 305
Kayıt tarihi
: 13.12.14
 
 

Psikolojik Danışman ..