Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '09

 
Kategori
Çevre Bilinci
 

Denize bakarak yürüyebilmek...

Denize bakarak yürüyebilmek...
 

www.bernese.biz/graphics/pooperScooper.gif


Kış mevsiminin şu kasvetli ortamından bunalıp dışarı atayım dedim kendimi. Eh şansıma hava yağışlı değil, bu fırsat kaçırılmaz anlayacağınız.

Yeniköy sahil yolu son şekliyle yürüyüş için ideal bir yer. Denize bakıp iyot kokusunu içime çeker biraz ferahlarım ümidiyle başladım yürüyüşe.

Sahilde köpeklerini gezdirenler çoğunlukta, hâl böyle olunca köpek dışkılarıda sahil yolunda. Emin olun abartmıyorum basmadan yürüyebilmek bayağı bir marifet gerektiriyor. Denize bakmaktan vazgeçip önünüze bakmayı tercih etmek durumunda kalıyorsunuz.

Bir hayvansever olarak sormak istiyorum ;

"- Bu güzelim yaratıkları gezdirmeye çıkaran elit insanlar, siz bu görüntüden mutlu musunuz?"

"- Yürüyüş yapmak ve nefes almak için gerekli olan temiz ve sağlıklı bir çevre hepimizin hakkı değil mi?"

***


08.Ocak.2009 tarihinde yapmış olduğum ektir.

Sayın H.Hüseyin DULUN arkadaşımızın yapmış olduğu değerli yorum ve önermiş olduğu link sayfamda (sanırım teknik bir aksamadan ötürü) görünmediği için aşağıda yanıtım ile birlikte yayınlıyorum.


"Merhaba. Beni fotoğraf çekti yazıya. Muhteşem bir seçim. Konu çok insanın yakındığı bir duyarsızlık. Ve yıllar önce Emre Kongar'ın yazdığı "Köpek besleyen mutantlar"ı anımsadım. Linki aşağıda ziyaretten hoşnut olacaksınız umarım. Selam ile. http://www.kongar.org/aydinlanma/1999/aydin168.php"

"Merhaba. Sizin gibi duyarlı bir kalemden bu satırları okumak çok güzel. Vermiş olduğunuz linke bakacağım. Saygılarımla..."


Fisun KUŞCU

 
Toplam blog
: 14
: 1269
Kayıt tarihi
: 05.07.08
 
 

1965 İstanbul doğumluyum. Yurduma Atatürk sevdalısı iki çocuk yetiştirmenin gururunu yaşıyorum. Haks..