Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Denizi düşlüyorum gözlerinde

Denizi düşlüyorum gözlerinde
 

Sevgili İstanbul gibisin.


Denizi düşlüyorum gözlerinde,
verdiği huzur, hissettirdiği tebessüm,
uzaklara bakıyorum öylece,
gözlerine daldığım gibi,
en uzaklara..
Dalga sesleri geliyor kulağıma,
Ruhumu okşayan bir tat,
Savuruyor saçlarımı ,
Kendimi kaybediyorum onda,
Rüzgarlara bırakıyorum ..
Dans ediyorum kumsalda,
Ellerim ellerini ararken
Deniz yıldızı geliyor elime,
yüzümde bir tebessüm..
Yanımda senin hayalin,
Bildiğin bir yoldayım,
Uzak değil yerim,
Uzat elini sevdiğim..
Boylu boyunca uzanmış deniz,
Sanki  çarşaf misali,
Derin dalgayı arıyorum gözlerinde,
Beni sana getirecek rüzgara bırakıyorum kendimi,
Al bedenimi, al ruhumu, al yüreğimi,
Bu yürek, bu ten, bu beden senindir,
Mühürlensin gözlerimiz, yüreğimiz,
Kaybolalım yüreğimizde, bir çığlıkta birikelim,
Al beni yanına artık ‘biz’ olalım..

 

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..