Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Denizin en aptal balığı

Denizin en aptal balığı
 

Yüzüm kızarmaz benim
bildiğin en arsız en utanmaz serseriyim
ve
ne güzel adın var senin
sen kadın
ne güzelsin

kirli bir beyazım ben
denizin en aptal balığı
aşkla yudumlanan sarabın
en sağlam arkadaşı

yağmursuz bulutum ben
gökyüzünün kayan yıldızı
dileği olanın
hayat sihirbazı

yüzüm kızarmaz benim
bildiğim
senin söylediklerin
ötesinde
ne güzel adın var senin
ve
sen kadın
ne güzelsin

kabarmamış kekim ben
çocukların iç cebinde bayram şekeri
el öpmeği bilenin
alnı terliyken öpülmüş abisi

yamalı bir ceketim ben
yılın son olmayan baharı
hayallerine kanat taksam
uçurur musum, uçurtmalarımı


Sen yüreği güzel kadınsın.
Güzelsin işte
gülümsemenle

kadınsın yalan yok sözünde.

Bir gün,
bir sahilde
40 yıl hatırı olur mu bir acı kahvenin,
40 yıl sohbetinle çayımı demler misin

söylemişmiydim;
ne güzel adın var senin...

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..