Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Denizin ismi kendisidir

Denizin ismi kendisidir
 

‘’Sizlerden farkım ne benim?’’

Dedi Deniz, biralanmış kafasıyla... 

Pusta, pusuda ve dahi

Sert poyrazda, kararır ya insan

İşte bundandır

Poyrazköy'de Kara derler bana...

 

Bir sevgiden bir sevgiye kaçışta

Coşku durulur ya yürekte

İşte bundandır

Uçmakdere'de mermer'dir adım..

 

Yaşam katılıyorsa yaşama

Durup karşıdan bakamaz ya insan

Çeşme'de Akçay'da Ebe gözüyle

Bakarlar yüzüme...

 

Ölüdeniz'de, Olimpos'ta ise

Aksakallı çocuk derler bana

Dinginliklerde dede

Enginliklerde çocuk olmaz mı insan?

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..