Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Denizinde boğuldum..

Denizinde boğuldum..
 

Şimdilerde küçücük yüreğim.. Avuçlara alınıp da sığınacak kadar.. Hüzün değmiş yüzüme bir kere, çıkmıyor bu ıslak bakışlar..

Denizin renginde boğuldum kaldım. Hiç bir hırçın dalga ezmese de beni, kıyılara vururken yüreğimi kıracak biliyorum.Her yakamozdan tekrar doğacak mavilikler ve ben kendi ışığımda boğulacağım .. Bir yudumluk nefes bıraktım kendime, son vuruşlara.. Alıp da anasonu mavi deniz karışımında içeceğim, yudum yudum kadehimden.. Acı şalgam suyuna vuracağım seni.. Al al yakacak boğazımı, ellerim ısınacak.. İşte ben o zaman öleceğim..

Bir ıslak bakışda terkedeceğim yüreğimi, bırakıp döneceğim beyaz duvarlarıma. Gece, yine sessiz çığlıklar atacak. ..Islak geceliğimle balkonumda bekleyeceğim seni. Geri dönülmeyen şarkı olacağım dudakarında, hicaz makama vuracaksın beni.. İşte ben o zaman söyleneceğim..

Bir teknede bulacaksın beni, ıslanmış ahşapların arasında. Küf kokacağım belki boyamaya çalışacaksın. Beyaz beyaz köpüklerde yoğuracaksın beni, aklın almayacak, ağlara atacaksın.. Martılar çıldıracak çaresizliğime sen beni ozaman vuracaksın.

Şarkılar söyleyecek dillerin, o sesinde sevişecek gözlerim, hiç dokunmadan yanacak tenim.. Sen beni şarkılarda yakacaksın..

Yüreğim şimdilerde küçücük .. Büyütmeye kıyamayacaksın.. Yüreğinle baktığın yüzüme hiç bir zaman doyamayacaksın.. Asılı kalacak sevdalar boynunda, dar ağacını hiç bir zaman kuramayacaksın.

Ben dönüp mavilere gittiğimde sen beni hiç bulamayacaksın..

Şimdilerde küçücük yüreğim..Avuçlara alınıp da sığınacak kadar.. Hüzün değmiş yüzüme bir kere, çıkmıyor bu ıslak bakışlar..
 
Toplam blog
: 45
: 3226
Kayıt tarihi
: 07.08.08
 
 

Son tualde boyanan renklerin karmaşasındayım.. Biraz mavi, biraz beyaz, biraz siyahların gözde açtığ..