Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Denizle kavgam

Denizle kavgam
 

Denizi taşladım bu gün...
Şamarladım, azarladım…
Ana avrat sövdüm..
Suratına suratına hem de..

Dedim ki;
Kırk yıldır dinliyorsun beni!
Dost bildiğim oldun!
Sevdiğimden bile önce oldun!
Sırdaşım oldun, tek dostum oldun!
Ama hep bir sızı içimde, dışlandım...
İçine hiç almadın!

''Deee git'' dedi deniz;
''Deee git başımdan!''
''Bana düşen ya taş olur, ''
''Yada yaşlı bir balık, oda yaşarsa...''
''Zavallı Ayın yosmasıyım ben …''

''Yakamozlu gecelerde koynuna girdiğim...''

''Oysa Güneşe sevdalıyım ben ...''
''Derdim senden beter deniz...''
''Benim başım senden Deniz...''

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..