Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Denizler gibi aşklar ya da aşklar gibi denizler

Denizler gibi aşklar ya da aşklar gibi denizler
 

www.alaattinbender.com


Aşklarım var benim denizler gibi ve de denizlerim var benim aşklarım gibi...Hangi denizde bıraktıysam kendimi o denizin derinlerine karıştım hangi aşkta bıraktıysam kendimi o aşkın içerisinde sıkıştım.

Mavilikleri severim ben huzur verirler insana hem de korku, bazen de heyecan zaman zamanda çekince. Tıpkı aşklar gibidir denizlerde. Derinlere daldıkça çıkmak istemezsiniz, büyüler sizi burada gördüğünüz o eşsiz manzaralar. Aslında ilk başta yavaş yavaş bırakırsınız kendinizi onun kollarına, heyecanlısınızdır çünkü neyin beklediğini bilmiyorsunuzdur sizi. Ondan sebeptir belki duyduğunuz telaş az biraz ne yaptığınızı bilmeme hali yaşadığınız panik. Çünkü hiç bir deniz üstünden bakıldığı gibi değildir tıpkı aşklar gibi.

Dalmak gerçekleştirmek istediğim en büyük tutkularımdan biridir. Denizlerin altında ki o beni çeken gizemli dünyaya doğru bir yolculuk yapma fikri beni cezbeder. Bilirim ki orası keşfedilmeyi bekleyen şeylerle, görülmesi gereken güzelliklerle doludur. Hepsinden de öte size yalnızlığınızı unutturur. Halbu ki tek başınasınızdır aslında ama o büyü size bunu hiçbir zaman hissettirmez. Aranızda dalış yapanlar varsa iyi bilirler Derinlik Sarhoşluğu denir buna. Dibe doğru gittikçe istemeden düşersiniz bu tuzağa. Aşklarda öyledir işte derinliklere inildikçe kapılıp güzelliğine düşüverirsiniz kollarına.

Davetkardır denizler, cömerttir, bereketlidir. Suyu, serinliği, balığı, tabiatı ile her türlü imkanı sunar size. Aman dikkatli olun şakası yoktur yinede denizin. Sakin sularında azgın dalgalar gizlidir, dipsiz kuyular sizi bir anda yutuverir ve atıverir karanlığa. Bir vapurun arkasındaki köpükler gibi bazende huzur ve neşe verir insana. Çünkü denizlerde aşklar gibidir her duyguyu barındırır sularında.

Denizleride çok severim ben aşklarıda. Suyun derinliği aşkın gizemi çeker, büyüklüğü, heybeti. İlk başta çekince duyarım acaba beni alacak mı derinliklerine yoksa kaybedecek yok edecek mi diye. Sonra bir sarhoşluk kaplar bedenimi bende o da keşfetmek isteriz birden birbirimizi. Hop diye dalıveririm içinde ne olduğunu bilmediğim ama hep merakla görmeyi arzu ettiğim diplere. Sonra büyüler beni buralar, artık gözüm hiçbir şey görmez canım hiçbir şey çekmez olur. Öyle sersem sersem bakarım sağa sola. Yaklaşmakta olan tehlikenin farkında olamam artık. Kapılırım bir derinlik sarhoşluğuna 'Vurgun' yerim en sonunda.

Hala denizlerde aklım tıpkı aşklarda olduğu gibi. Ünlü şairin dizeleri gelir aklıma 'Dalarım karşımda duran resmin mavisinden içeri, dalarım deniz çeker, deniz çeker dünya tutar". Bilirim artık kimseler tutamaz beni...

 
Toplam blog
: 61
: 1378
Kayıt tarihi
: 13.07.07
 
 

Sadece yazmayı seviyorum hepsi bu. ..