Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '16

 
Kategori
Deneme
 

Denizler katil olmadan maviydi,savaşlar başlamadan dünya yeşildi

Denizler katil olmadan maviydi,savaşlar başlamadan dünya yeşildi
 

Görsel alıntı


Yorma beni hayat! Bir gün gelir göçenlere gösterdiğin vefasızlığı bana da gösterirsin.

Buraya kadar dersin, beni de yalnız bırakır çeker gidersin.

Sen vefasızsın sana güvenmiyorum hayat!

Dünyanın tatlı yönlerini hiç görmedim, hep acılarını tattım. Giden hep candan gitti. Gidenlerin hiç biri geri gelmedi.

Gözlerimden yaşlar aktı, gönlümden parçalar düştü, hüzünlü yürek hep yetim kaldı.   

Omzumda taşıdığım heybenin bir gözünde iyi, güzel ve tatlı sözleri dile aktardım yerinde sarf ettim.

Heybenin diğer gözünde neşterden keskin, acılardan acı sözler kaldı onları hapsettim kapılarına kilit vurdum. Ulu orta başı boş dışarıya salmadım.    

Hayat, senin yolun denen bu inişli, çıkışlı yolda ise şaşırmadan yavaş yürüyorum, acele etmiyorum. Koşarsam çabuk yorulurum, hedefi zor bulurum.

Hayat! Yalanla, hileyle sana tutunamam, sana güvenip dünyanın çekici menfaatlerine göz, gönül koyamam.

Sana tutunmak için namertlere asla boyun eğmem, yâd ellere hizmet etmem, güçlülere köle olmam. Kendi öz yurdumda, iç dünyamda güçsüzlerden yana olurum.

Heybedeki saklı acının ötesinde acı, neşterden daha derin yaralayıcı sözleri gerektiği anda hak edenlerin hedefini vurmak için saklıyorum.

Öyle ağır, öyle yaralayıcı sözler ki hak edenleri yorar ve derinden yaralar.Yaraları sabit izler bırakır, öyle günlük, haftalık, aylık değil izleri daim kalır.

Yorma beni hayat, bırak tatlı ve yararlı sözleri sarf edeyim. Beni, heybenin gözünde saklı acının ötesinde acı, neşterden daha yaralayıcı sözleri sarf etmeye zorlama.

Beni de göçenler gibi gönderip dünya ile birlikte daha nice gelenleri de yarı yolda bırakacaksın biliyorum.

Denizler katil olmadan maviydi. Çocuklar, gençler, yaşlılar, kadınlar, erkekler yurtlarında mutluydu hayat o zaman  güvenliydi.  

Zalimlerin zulmü ve savaşlar başlamadan, insanlar yerlerinden, yurtlarından göç etmeden, dünya o zaman güzeldi.

Hayat sen vefasız olduğun için seni sevmiyorum.

Dünyayı ise yalancıları, hilecileri, hırsızları, haksızları, menfaat düşkünlerini, maske yüzlü insanları, zalimleri içinde barındırdığı için, onlara fırsat verdiği için sevmiyorum.  

 

Kıymetli okurlarımıza saygılar sunuyorum.

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..