Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Denizlerin Çocuğu

Denizlerin Çocuğu
 

Gecenin bir yarısı ansızın, açtım gözlerimi. Şairin dediği gibi bir ses böldü uykumu.

Şehir karanlığa bürünmüş. El etek çekilmişti. Çıt yoktu sokaklarda.

Olur ya bazen, insanın uykusu kaçar ve bir daha dalamaz uykuya.

En iyisi ipod dinlemek diye düşündüm. Müzik her zaman uyumama yardımcı olur çünkü.

İpod'u açmamla birden Sting'den "fragile"'ın sesi kulaklarımda yankılanmaya başladı....

Ve ben zaman içinde aniden yaklaşık 6 yıl geriye gittim, yüreğimde büyük bir acıyla. Gözlerimde yaşlarla. Midemin burulduğunu hissettim.

Hüzün esir aldı aniden.

Nasıl oluyor da altı yıl sonra bir gece yarısı, sabaha karşı birden kalbim büyük bir acıyla sarsılabiliyor.

Dünmüş gibi sanki.

Çok yakınımda hissettim onu, sesini, uykulu bakışlarını....

Ayrılığın acısı birden bir kor gibi düştü yüreğime...

Son veda sözlerini ve yüzüme bakarak, "fragile'ı her dinlediğinde ne kadar acı çektiğimi düşün" deyişini duydum....

Acı bir zehir gibi bütün vücuduma dağılmaya başladı.

Hemen müziği kapatmak istedim, acıdan ölebilirdim çünkü.

Ama yapmadım. Nedenini bilmediğim bir şekilde bu acıyı yaşamak istedim.

Alışılması çok güç bu durumu atlatmam yıllarımı almıştı. Kimseyi sevememiştim, onun yerine koyamamıştım. Onsuz olmak bana çok acı vermişti. Ama olmuştu unutmuştum geç de olsa.

Öyle sanmışım demek ki....

Hayır işte unutmamışım.

Demek böyle oluyordu. Bir süre sonra ansızın hortlayabiliyordu ayrılık acısı...

Denizlerin çocuğu bırakıp gitmişti beni denizlere..... Ardında bir şarkı bırakmıştı bana hediye "fragile"

* * * * * * * *

KIRILGAN

Kan aktığında eğer buluşacaksa et ve çelik

Akşam güneşinin ışıkları altında kuruyarak

Yarın yağmur yıkayacaktır tüm bu lekeleri

Aklımızda bir iz, sonsuza dek kalacak

Bu son sahne belki de perçinlemek içindir

Bir ömür boyu süren bu kargaşada

Şiddetin hiç bir şey kazandırmadığını

Ve asla kazandırmayacağını

Öfkeli bir yıldızın altında doğan biz insanlar

Ne denli kırılgan olduğumuzu unutmayalım diye......

* * * * * * * *

Ben unutmuştum, hatırladım.

Teşekkürler denizlerin çocuğu............ seni hala seviyorum.

http://www.dailymotion.com/video/x2e9pq_sting-fragile_music

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..