Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '15

 
Kategori
Güncel
 

Denizli/Çal ilçesi Akkent kasabasına Piyangodan büyük ikramiyeyi de çıkarttım ya artık gam yemem

Denizli/Çal ilçesi Akkent kasabasına Piyangodan büyük ikramiyeyi de çıkarttım ya artık gam yemem
 

,


Sonuçta Akkent bu dünyanın sonuna yakın son duraktır bana göre… Son durak, yani sınır Kuyucak’tır… Dünya orada sona erer… Soyadım Kuyucak olmasına rağmen ben eski adı Zeyve, yeni adı Akkent çocuğuyum… Orada büyüdüm, ekmeğini üzümünü yedim… Elbet borcuma sadık biri olarak bir şeyler yapmam lazımdı Kasabama… Neler yaptım anlatayım:

İlk önce Türkiye’ye Akkent’in insanlarının ne kadar akıllı olduğunu anlatmam lazımdı… Ermişimizin bile değişik olduğunu, Donsuz Ahmet olduğunu … Tüm Türkiye’ye ve devlet büyüklerimize seslenip o sıralarda gazete ilanları ile aranan ‘’Akil Adam’’ların tamamının Akkent’li olması gerektiğini savundum:

http://blog.milliyet.com.tr/akil-adamlar-denizli-cal-akkent-li-olmalidir/Blog/?BlogNo=409825  

Bu isteğime iktidar az buçuk kulak verdi fakat bana inat İsabey’den Erol Göka’yı akil adam seçti… Olsun dedim, çamurdan olsun Çal’lı olsun…

Sonra her yerde karşımıza çıkan, güya bizle dalga geçilen ‘’Bir Çal’lı ile Bir yılanı aynı çuvala koymuşlar, yılan beni kurtarın diye bağırmış’’ atasözünün gerçek öyküsünü anlattım… Bu kadar çalışkan halkın toprağında yılan filan kalmaz dedim. Yani Çal’ı ve Akkent’i bu kara lekeden kurtarmış oldum…

http://blog.milliyet.com.tr/bir-cal-liyla-bir-yilani-ayni-cuvala-koymuslar--yilan-beni-kurtarin-diye-bagirmis--sozunun-oykusu/Blog/?BlogNo=481565

Sonra bu toprakların bir hikmetini cümle aleme ilan ettim… Akkent topraklarında zengin altın madenleri var diye rüyama giren Topcan Üsün amcanın söylediklerini herkese duyurdum…

http://blog.milliyet.com.tr/denizli-nin-cal-ilcesi-akkent--zeyve--kasabasinda-zengin-altin-madenleri-bulundu-/Blog/?BlogNo=482656

Bu kadarla kaldım mı? Hayır elbette… Beni tanıyan birçok Zeyve’li şahit, yılbaşından sonraki ilk akşam Akkent’e yardım etmek için Face sayfamda bir kampanya başlattım: Biraz dolambaçlı bir yoldu ama sonucun Piyangodan geleceği içime doğmuştu: İşte yazdıklarım… Hala tarih olarak duruyor, santim yalan yok yani…
Hesabıma para yatırana on katı yardım edeceğim
Dekontu olmayan yanıma gelmesin

Piyango İtirafı

Saklamak ağır geliyor artık

İtiraf ediyorum

Büyük ikramiyenin çeyreği bende.

Hesabıma para yatırana on kat yardım edeceğim

Dekontu olanlar bana başvursun…

Millet çok uyanık, kimse hesabıma para yatırmadı bende Köye yardım edemedim… Fakat Dünya’ya, Türkiye’ye ve Allah’a tanıtma gayretlerim sonuç verdi. Ve tüm Akkent’in ve benim akrabam olan genç bir evladımıza piyangonun büyük ikramiyesi çıktı… Şimdi herkes gibi bende o genci öpüp kutlama peşindeyiz…  

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..