Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Denizüstü uçurum

Denizüstü uçurum
 

kadın bildiği herşeyi söyledi. toprak koktu yeniden..


dilimi farketmez kestiğim zamanların

kalbim filanca zaman diliminde kaç kere durur..

nefes alma eşiğim hangi ölçüye göre optimum ne olmalı

farkediyor mu..

bir tek kelime edemiyorken,

bir nefes değmiyorken çeperlerime

en yakınımdakilere bile siper etmişken suskunluğumu

denize bakan bir uçuruma yüzükoyun yatmışsam

dalgaları şahit gösteriyorsam yaşadığıma..

kimseler şahit olmuyorsa sınavlarıma

söyle! çıkabilir miyim aydınlığa..

sebepler yokedilmedikçe nasıl çıkar insan, karanlıktan aydınlığa..

ırzıma geçmiş her ölüm..nasıl dönerim hayata!

intihara kalkışmak bile anlamını yitirmişken yaşamımda

söyle! var mı denizüstü bir uçurumda yüzükoyun yatmak gibisi

denizlerin efesi olmak gibisi..

..

Ezandan önce açacağım rüyalarımı. Ritimsiz bir kalp atışı ve yine titreyecek ellerim. Tir tir titreyecek yaşanmışlıklarım. baykuş sesi çalacak penceremi. Sigaraya uzanacak parmaklarım ateşi yüreğimi, dumanı ciğerlerimi törpüleyecek. Belli belirsiz uykuyla uyanıklık arası baykuş sesi çalacak penceremi. Kesilecek hesabım sigara bitiminde..

Sonra..ezan sesiyle uykuya dalacağım. Uyuduğum o son yirmi-yirmibeş dakika günü kurtaracak dozu verecek iliklerime..Ve Türkiyem'in en güzel şehrinde uyandığım sabahları harcayıp durduğumu farkederek giyineceğim, vapura yetişme telaşıyla..

Körfezin kimi çarşaf gibi, kimi oynak bir dilber gibi salınışını yutmadan, hala ve hala duru bir sabaha uyanmayı beklemekte bu gönlüm..

Kuşlar hala ötüyor geçtğim çocuk parkının ağaçlarında. Balkonumdan şehrimin ışıkları parlak elma şekerleri gibi çarpıyor..Sokakta çocukların neşeli sesleri. Alışveriş ettiğim market beni gördüğüne seviniyor..Çalıştığımız bir firmanın tahsilatçısı amca, hergün gelip " güzel kız, hazır mı bizim dab'lar" diye sesleniyor. Bir diğeri işi olmasa da selam vermeden, halimi sormadan geçmiyor..

Yığılıp kalacakmışım gibi rengimi yitirmeye başlıyorum akşama doğru..

Tüm güzellikler örseleniyor ruhumda

Ruhum..Ben günü yaşarken,

O, jilet topluyor geceye yutulası..

İzmir bana, ben İzmir'e ihanet edip duruyoruz..

Duru bir sabahım, duru bir geceye, dupduru bir ömre kavuşsun istiyorum..

Alışamıyorum..

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..