Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '21

 
Kategori
Felsefe
 

Denkler Birbirine Mesafeli

Tam olarak denklik söz konusu olamaz da olabildiğince; yaşı, mesleği, parası, güzelliği vs.

Aslında denkler birbiriyle görüşmek isterler, hem itibar için hem de doğrusu buymuş.

Fakat hayat bırakmaz; Aşağısı hayranlık, yukarısı ezmek için sizinle ilgilenen herkes harekete geçer.

Kim kimin dengi işte o belli değil; her şeyleri aynı olsa bile gururları farklıdır.

“Dengi dengine” diye bir söz var; peki, dengi dengini bulabiliyor mu?

Realitede kimse kimsenin dengi değildir herkesin dengi kendinden yukarıdadır.

Birbirine denk insanların ben sohbetine bile rastlamadım.

Denginiz olana kendinizi bile anlatamazsınız ilginizi çekmez çünkü o da sizin gibi; sizi Hacı Dursun’un sümüklüsü dinler.

İşte ben bu yüzden yukarıdakileri takdir eder ama aşağıdakileri severim.

Dengim dediğiniz yukarınızda olduğu için ona ulaşamazsınız o da yukarıdakinin peşindedir çünkü.

Dengimi aramaktan yoruldum sonunda beş parasız simitçi Cemşit’e fit oldum.

Denkler birbiriyle arkadaş bile olamaz; sevgili, evlilik, iş…

Çünkü mesela dengini kandıramazsın, kullanamazsın.

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..