Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '19

 
Kategori
Güncel
 

Deprem, Menfaat, Eğitim...

Merhaba değerli arkadaşlar,

Yazılarıma uzun bir ara vermiştim. Sık sık yazılarımı devam ettirmek istiyorum. Ülke olarak son zamanlarda zor dönemlerden geçiyoruz. Son zamanlarda yaşanan depremlerden bahsetmek istiyorum.

Ben açıkcası depremden değil de iş güzar insan ve menfaatçi insan sayısı fazla olan ülkemizde yapılan konutlara zerre güvenmiyorum. İnsan yapısı itibariyle afetlerden korkması kadar doğal birşey olmaz diye düşünüyorum. İşyerimde çalışırken bile tedirginlik içerisindeyim.

Beni asıl üzen konulardan birisi çadır fiyatlarının,dask fiyatlarında oluşan artmadır. Neden kendi insanımızı sömürmek bizlerin hoşuna gidiyor.

Neden hayatımızı tamamıyla maddi değerler üzerine kurduk. Neden yardımlaşma durumları ortadan kalktı. Neden insanlarımızı afetler üzerine bilgilendirmek adına etkinlikler ve önlemler alınmıyor. Burada hepimize görevler düşmektedir.

Benim okuduğum en son kitap Beyaz Zambaklar Ülkesinde kitabıydı. Bu mükemmel kitabı okuduktan sonra bir ülkenin nasıl kalkınacağını nasıl iyi yerlere geleceğini çok iyi özetlemiş.

Eğitim,eğitim,eğitim. Eğitimli insanlarımızın sayısı arttıkça bu sorunların azalacağını düşünüyorum.

Ülkemizde çoğu yeşil alanlar rant ve para uğruna feda edilmektedir.

Daha konuşulacak çok konu vardır.

İşin özeti ve aslı artık birbirimizi kandırmayı ve kazıklama politikasını didilşme politikasını bırakmamız gerekiyor. Afetlere karşı nasıl sağlıklı önlemler alınır. Onları düşünmemiz gerektiği kanaatindeyim.

Bu konuda yorumlarınız ve paylaşımlarınız eminim çok katkısı olacağı kanaatindeyim.

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

 
Toplam blog
: 48
: 523
Kayıt tarihi
: 26.05.16
 
 

1993 yılında Sinop ili Durağan ilçesinde doğdum. 1997 yılında ailemle birlikte İstanbul'a geldim...