Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '14

 
Kategori
Güncel
 

Deprem bombası yedik

Deprem bombası yedik
 

YAPAY DEPREM

67 yıllık ömrümde, İstanbul, İzmir ve oluşan deprem nedeniyle gittiğim Sakarya’da bir çok deprem yaşadım. Bu Gökçeada açıklarında meydana gelen depremdeki olayı hiçbir deprem esnasında yaşamış değilim ve bu etkiyi sadece ben hissetmiş olsaydım hiç farkında olmadan ıskalayıp geçerdim açıkçası.

Urla’daki evimizin bahçesinde bilgisayar başındayım. Çok şiddetli bir baş dönmesi ile sarsıldım, komşuya gitmiş eşim de yanımda olmayınca, telaşlanıp acele sandalyeden kalkıp eve girdim ve kanepeye uzandım. Kendimi biraz iyi hissedince de olmayan tansiyonum yükselmiştir gerekçesiyle eşimin haplarından kullanmak ihtiyacı hissettim.

O esnada arayan eşim telefonda depremi bildirdiğinde de hiçbir sarsıntı hissetmediğimi nerede olduğunu sorgulamaya çalıştım sadece.

Gürsel Tekin’in başım çok döndü tansiyon hapı aldım haberini ve Antalya’dan telefon eden eşimin kardeşinin, hepimiz birden baş dönmesi yaşadık ifadesi, gene bir çok kişinin aynı şikayeti dile getirmesi, başlıktaki sorumun kaynağını oluşturan izler oldu.

Fiziksel bir sarsıntıya maruz kalmadan insanın başının dönmesi vücuttaki bir rahatsızlığın belirtisidir olabilir ancak. Ortak bir zamanda bir birinden çok uzak yerlerdeki insanların her hangi bir rahatsızlığı aynı şekilde ve aynı anda yaşamalarına neden olabilecek tek şey havaya yayılan bir manyetik dalgadan başka nasıl izah edilebilir.

Bu deprem hiç bilinmedik bir büyük şok dalgası yayan değişik bir doğa olayıdır ki bunu uzmanların açıklaması gerekir ya da onların da bilmediği, şüphelendiğim yapay bir deprem denemesine muhatap olduk haberimiz yok.

Hepimize geçmiş olsun.

 
Toplam blog
: 88
: 265
Kayıt tarihi
: 14.10.11
 
 

İstanbul 1946 doğumlu, gazetecilik yüksek okulu eğitimliyim. Müzik ve her türlü spor aktivitesi y..