Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '12

 
Kategori
Güncel
 

Deprem travması/mı?

Deprem travması/mı?
 

Hayatımda çok önemli bir gündü bu gün… Depremde daha anlamlı ve unutulmaz kıldı bu günü; mim koydu…

Aynı patrona bağlı ama değişik bir işyeri için Alanya tarafına gittim… Yani esk/yenii patronumla iş görüşmesi epey heyecanlı oluyormuş bunu anladım… Ama dedim ya hayatımı ciddi değiştirecek bu iş…

Bu arada yıllardır ‘’küsüştüğümüz’’ eski bir dosta uğradım Manavgat’ta… Bu durumda epey etkiledi beni… Kırk yıllık dostluğu sorguladım…

Haaa unutmadan söyleyeyim; bütün bunlar Antalya sıcağında saat 12.00 ile 15:30 arasında oldu… Hava cehennem sıcağı yani… Yaptığım yol 200 km üstü…

En son Antalya girişi Çallı’daydım… Trafik ışığında bekliyordum… Hatta çok kızdım bu kadar bekletilir mi insan diye; tam 78 saniye… Otomobilim bir sallandı; ama öyle böyle değil, sanki alttan birileri oyun oynuyordu bana… Sonra bir daha, sanki dev bir yılan geçti altımdan… Bakıyorum sağım solum, önüm arkam boş… Rüzgar yok…  ‘’Yaşlandın Kuyucak’’ dedim o an; ‘’fren yapman lazım artık…  Bu  yaşadıkların baş dönmesi…’’

Soğuk su alayım diye tanıdık markete uğradım… Tanıdık market sahibi bana anlatmaya başladı: ‘’Bütün gece dükkandaydım, eve dinlenmeye çıktım… Bir duble rakı içtim, masa oynamaya başladı… O an karar verdim; fren yapma zamanı… Tam yatıyordum ki bizimkiler deprem oluyor diye beni apar topar aşağıya indirince aydım: Bu depremmiş…’’

Bir bira aldım marketten ve zaten market sahibi de’’ içelim be abi’’ diyordu… Evde içeyim dedim marketçiye…

 Asıl deprem ‘’dehşetini’’ sitenin kapısına varınca hissettim… Yıllardır tanıdığım bir hanımefendi banyoda yakalanmış ‘’depreme’’… Ve çırılçıplak atmış kendini dışarıya… Birileri bornoz getirmiş onu sarmalamış ve onu gözyaşlarını dindirmeye çalışıyordu…

En komiğine gelince; Bu sitedeki en sevdiğim insanlardan olan Nihat Yıldız’a  telefon ettim; balıkçıya gidelim diye… Tamam dedi… Fakat o beni başka balıkçıda bekledi,  ben onu başka balıkçıda bekledim…

Deprem bilimciler ve medya! Baymanınız olsun: Travmanızla övünün!

Sallanma bu kadar doğalken yarattığınız cehennemi yaşıyor insanlarımız... Bayramınız olsun...

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..