Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '07

 
Kategori
Haber
 

Depreme duyarsız tv kanalları!

Sarsıntıların yarattığı panik içerisinde uyandığımda hemen salona yönelerek avizelerin sallandığını dehşet içinde izlemiştim.

Tehlikenin boyutları konusunda bilgi almak umuduyla televizyonu açtığımda bir çok kanalın kendi halinde tekrar programlarını yayınlamakta olduğunu gördüm.

Sanki koca başkentte hiçbir şey olmamıştı.

Uyumayan bir kanal olmalıydı.

Zaplamalara devam ettim.

İlk aklıma gelen Ankara merkezli bir tv kanalı oldu.

Mutlaka onlarda sallanmışlardı

Açtığımda ise kahroldum.

Üsküdarda sabah adında yayın tekrarı bir programın konusu şişmanlığın gizli nedenleriydi.

Sabırla beklemeye devam ettim.

Ancak aynı programı her zaplamamda karşımda gördüm.

Sabrım taşmıştı ilgili tv kanalının önce Ankara sonra İstanbul bürolarını arayarak tüm stresimi attım.

Ankara televizyonusunuz ve uzun süredir sişmanlığın gizli nedenlerini anlatıyorsunuz diye bağırdım.

Karşımdaki ses bana gecenin ikisinde herkes uyurken canlı yayın mı yapalım?

Herkes sokakta mı? Hasar var mı sorularını yöneltiyordu.

Ankara bürosu ise tamam efendim. Siz görmemiş olabilirsiniz ama alt yazı geçmiştik.

Hemen söyleyelim tekrar alt yazı göstersinler demişti.

Nihayet bir haber kanalı önce flaş haber ve son dakika uyarılarıyla depremin 5.5 şiddetinde olduğunu can kaybının olmadığını belirtmişti.

Kısa bir süre sonrada rasathane yetkilileri ile canlı bağlantılar kurarak Ankaralıları bir nebze de olsa rahattılar.

Merkez üssü Bala nın Belediye başkanı ve Muhtarlarla ropörtajlar yayınlanmıştı.

Bala da herkes sokaktaydı.

Hem de o dondurucu soğukta!

Evimin penceresinden baktığımda etrafımdaki binaların bütün ışıkları yanıyordu. kendi binamızda da panik vardı bir çok kişi ayaktaydı.

Son bir defa Ankara kanalına geçiş yaptığımda şişmanlığın gizli nedenleri devam ediyordu

Canlı yayın araçları mutlaka vardır ve eğer isterlerse onbeş dakikada oraya ulaşabilirlerdi diye düşündüm.

Programın adı gibi "üsküdarda sabah" olmuyordu.

Sarsıntının üzerinden bir saat geçmişti ama ilgili tv kanalı inadına uyuyordu.
 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..