Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '09

 
Kategori
Güncel
 

Depremzede Bürokrat takası

Depremzede Bürokrat takası
 

Kirasını ödeyemeyen depremzedeleri polis zoruyla evlerinden çıkarıp bürokratları konutlara yerleştirme çabası nasıl bir zihniyettir!

Gecekonduların yıkılmasına hiç karşı değilim. Fakir edebiyatı yapıp gece konduculara prim verecek değilim. Onlar kendini çok akıllı zanneden elektriğime suyuma ortak olan ben paramın yarısını ev kirası olarak verirken onlar beş kuruş ödemeden benim cebimden çalan kişiler...

Birileri çıkıp da, “onları o hale getiren nedenleri sorgulayın!” demesin... Eksileri toplayınca hiçbir zaman artı etmez... Bizler de gül bahçesinde yaşamıyoruz...

Depremzedeler farklı. Onlar kendi iradeleri dışında olan olayların mağdurları.

Depremzededen kira almakta neyin nesi! Devlet onlara yardım edeceği yerde evlerinden atıyor.

Neymiş? Bürokratlar oturacakmış...

Dünyanın parasını alıyorlar açlar mı açıklar mı! Kira paralarını ödeyemiyorlar mı?

Şayet öyleyse onlara yardım fonu kuralım da ramazanda erzak falan verelim. Yurdum halkından daha kötü durumdalarsa birlik olup kira paralarını ödeyelim...

O insanların haklarını gaspettiğinizde Allah bunun hesabını sizden sorar... Şu mübarek günlerde insanları sokak kedisi gibi sokağa atma fikri berbat bir fikir!

Şiddetle kınıyorum!

Siz de kınayın!...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..