Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '13

 
Kategori
Şiir
 

Depresyon

Depresyon
 

..........................................................bir ölümü daha kaldıramam Suka!.....................................................................................


 
seni aramamak için geçerli nedenlerim vardı Suka.
 
yaşamak tedavülden henüz kaldırılmamıştı
ve aşk düzenli olarak kafamı karıştırıyordu
 
 
daktiloyu bıçaklamış
şiirleri kana bulamıştım
kelimeler dehşet içindeydi Suka.
şiirler çığlık çığlığa...
artık yazamıyordum...
anlayacağın Suka;
d e p r e s y o n d a y d ı m.
 
aşk düzenli olarak kafamı karıştırıyordu
ve sık sık ölümü düşünüyordum.
hayattan çabuk kurtulmak için
hiç bulaşmamak en iyisiymiş aslında
sen bulaştırdın Suka
yaşadığımca suç ortağımsın...
 
egolarımı, hayallerimi
doğum günlerimi, şiirlerimi
ve cinnet mahalinde kalan
bütün kelimelerimi astım...
sıra bendeydi Suka
yapamadım.
.
şiirin pişmanlık tasasıyla
"dönmen şartlı" tahliyeyle bırakıldım...
ve sana bu son şiiri yazdım...

evet, kafam karışıktı
ve seni aramamak için nedenlerim vardı 
korkuyordum Suka
benim sıramdı
gücüm yoktu aramaya
gelseydin
ve gözlerinde bir aşkın öldüğünü görseydim
bir ölümle daha başedemezdim...
 
cinnetimden geriye kalan yaralı kelimelerle ancak bu kadarını yazabildim,
beni affet şiir,
affet Suka...
 
 
prosayko
 
 
Toplam blog
: 47
: 341
Kayıt tarihi
: 16.11.09
 
 

Affınıza sığınarak sadece "prosayko" olarak bilinmek istiyorum. İnsanlık tarihinin en eski me..