Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '13

 
Kategori
Futbol
 

Derbi Rezaleti

 

Fenerbahçe- Galatasaray derbisi bazıları tarafından dünyanın sayılı derbileri arasında gösteriliyor. Ben bu fikre oldum olası inanamadım. İnanmak istesem de sahadaki futbol ve olaylar buna hep engel oldu.

Dünkü maçta da bunu yaşadık. Özellikle ikinci yarı sıkıntıdan patladım. Dakikalar geçmek bilmedi. Uzatma dakikalarındaki aksiyon da olmasa uyuyacaktım.

Önce kaybedenden başlayayım. Galatasaray maça anlayamadığım bir şekilde hiç asılmadı. Ben hazırlık maçlarında bile bu kadar isteksiz futbolcu topluluğu görmedim.

Sarı- kırmızılılar maça yanlış bir dizilişle başladılar. Buna rağmen doğru bir penaltıyla 1-0 öne geçtiler. Bu penaltı kararı aynı zamanda Cüneyt Çakır’ın belki de maçta verdiği tek doğru karardı.

Bu golden sonra doğal olarak Fenerbahçe yüklenmeye başladı. Ancak gol yapmayı başaracak güçleri yoktu. İşte tam burada hakem Cüneyt Çakır devreye girdi. Önce Hamit’e arka arkaya yapılan iki faulü görmezden geldi ve dönen top gol oldu. Ardından da Webo’nun Eboue’yi itmesini es geçti ve Fenerbahçe’nin ikinci golü atmasını sağladı.

Galatasaray ikinci yarı sanki galipmiş gibi oynamaya başladı. Sarı- kırmızılılar maça hiç asılmadılar. Zaten maç öncesi kamp yapmamışlardı. Sahada da resmen ayakta duracak halleri yoktu. İkinci yarı boyunca Burak’ın Volkan’la karşı karşıya kaldığı pozisyon dışında hiç top yapamadılar. Ancak Galatasaray’ın top yapmasını engelleyen Fenerbahçe değildi. Fenerbahçe orta alanda çok iyi değildi. Ama Galatasaraylı futbolcular o kadar bezgindiler ki, iki top yapamadılar. Bunun sonucunda da gol atamadılar. Galatasaraylı futbolcular belki şampiyon olmanın verdiği rahatlıktan dolayı maça asılmadılar. Ama taraftarlarını düşünerek maça asılmalı ve mücadele etmeliydiler.

Fenerbahçe'de Emre ve Volkan yapacaklarını yine yaptılar. Aynı Aykut Kocaman gibi maçı germek için ellerinden geleni yaptılar. Emre hakem tarafından iyi korundu ama Volkan öyle şeyler yaptı ki, Cüneyt Çakır artık kırmızı kart çıkartmak zorunda kaldı. Ancak buna karşılık Sabri’yi de atarak durumu dengelemeye çalıştı.

Emre ve Volkan futbolu bıraksalar sanırım Türk futbolu için iyi olacak.

Maç sonunda Fenerbahçe’nin sanki şampiyon olmuş gibi sevinç yaşaması ve Galatasaraylı futbolcuların saha ortasında sanki kazanmış gibi sevinmeleri çok anlamsızdı.

Özetle rezalet bir derbi izledik. Böyle giderse Fenerbahçe- Galatasaray maçları artık +18 uyarısıyla yayınlanacak.

İki takımı da hiçbir açıdan beğenmedim. Böyle derbi olmaz. Köklü camia lafla değil, bunun hakkını sahaya yansıtmakla olunuyor!

tolgaersari@hotmail.com

https://twitter.com/tolgaersari

https://www.facebook.com/tolgaersari

Bu blog Canlı Maç Anlatımı sayfamızda da yayınlanmaktadır

 
Toplam blog
: 1042
: 299
Kayıt tarihi
: 02.03.08
 
 

Yazmak benim için bir tutku, bir yaşam kaynağı. Sadece basit bir hobi olarak açıklanamaz yani. Be..