Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '09

 
Kategori
Deneme
 

Derdim olmalı çocuk derdin

Derdim olmalı çocuk derdin
 

Çocukluğumun, çocuğun yığdığı taşlar yerinde duruyor.


O çocuk, çocukluğumdaki çocuk yakaladı beni....

Ne kadar çok benle benim!?!

Bu yaşta o yaşın dayağını yemekteyim, yemekten önce ve sonra.

Korkunç korkağım.

Sen hep korkardın zaten.

O ilk ateşten beri hep kaçtın önce senden, sonra da ötekilerden.

Çocuk!....Çocukluğum!...

Küfür edermişim, hem de çok güzel küfürler....Ağzıma yakışırmış küfür. Hatırlamıyorum. Bilmiyorum.

Şimdi istesem bile bedenimi boşaltacak bir küfür edemiyorum!

Çocuk birazdan geri dönecek. Beni bu benle bırakıp gidecek. Sıkılır mıyım? Daha daha daha sıkar mıyım beni bende üşenmeden?

Çocuğun bir derdi var, var ki geldi bana. Ee, benim de bir derdim olmalı, ona döndüğüme göre?

1. Not: Sen biraz daha sıkı tutsan elimi; kurtulacağım kalabalık benden.

2. Not:

Çocuk
çocukluğum
güzel
hep bahar
ilkbahar
yaza
dokunup
dönen
sonsuz
mutluluk.

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..